Jump to content

Röka i vc


fido vercetti
 Share

Recommended Posts

Det går inte och röka i PS2, punkt.

Och vad fan vet du om det? Uppenbarligen ingenting eftersom du inte har rökt, men det har jag. Så ta reda på fakta innan du säger något.

Det finns väl fler sidor än fuska.nu? Har för mig att jag hittade koden där oxå men hittade ingenting där.

Men visst fan finns det. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ta reda på fakta innan du säger något". Okej, visst. Men jag har ett råd till dig också; Skicka en länk på fusken du letar upp så folk tar dig på allvar.

Edit* Jag har nu sökt igenom runt 15 spelfusk-sidor, men till ingen nytta tyvärr. Som sagt, skicka en länk och jag tror på dig. I så fall ber jag om ursäkt. :rolleyes:

Redigerad av Wopido.inc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ta reda på fakta innan du säger något". Okej, visst. Men jag har ett råd till dig också; Skicka en länk på fusken du letar upp så folk tar dig på allvar.

Edit* Jag har nu sökt igenom runt 15 spelfusk-sidor, men till ingen nytta tyvärr. Som sagt, skicka en länk och jag tror på dig. Jag ber om ursäkt i så fall. :huh:

Nu vet inte jag hur längesen Vice City kom ut, och inte när jag använde fusket till det heller men det var minst 1,5 år sen skulle jag tippa.

15 sidor? Det finns nog mer än så. Och de kan säkerligen ha tagit bort fusket eller tipset.

Så om jag är 100% säker på att det finns för jag har använt det fusket och du är 100% att det inte finns för att du hittar inte fusket.. >_< Jag får inte ihop det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...