Jump to content

CsBeffo Gaming


SlewME
 Share

Recommended Posts

Hejsan .

Beffo.se har satt upp en counter strike server för alla svenska counter strike-spelare. Vi spela endast normala banor och inga konstiga banor, kan hända att vi lägger till fy_iceworld och liknande vid ett annat skede.

Servern är skyddad med VAC1 för att stoppa fuskare. Alla fuskare som smiter förbi kan rapporteras till sebbe@beffo.se.

Varför jag valde att göra detta var för att jag efter två års paus från CS fick för mig att börja lira det igen - riktigt kul ;) .

Adressen till servern är cs.beffo.se:27015

För tillfället så kan det hända att du har hög ping(70-90) pga. störningar i vårat servernätverk. Detta är förhoppningsvis fixat inom en snar framtid.

Om du inte gillar CS eller har något viktigt att skriva i tråden så uppskattar jag om alla dryga och omogna kommentarer slopas. Tack för ordet och lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 543
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hejsan .

Beffo.se har satt upp en counter strike server för alla svenska counter strike-spelare. Vi spela endast normala banor och inga konstiga banor, kan hända att vi lägger till fy_iceworld och liknande vid ett annat skede.

Servern är skyddad med VAC1 för att stoppa fuskare. Alla fuskare som smiter förbi kan rapporteras till sebbe@beffo.se.

Varför jag valde att göra detta var för att jag efter två års paus från CS fick för mig att börja lira det igen - riktigt kul ;) .

Adressen till servern är cs.beffo.se:27015

För tillfället så kan det hända att du har hög ping(70-90) pga. störningar i vårat servernätverk. Detta är förhoppningsvis fixat inom en snar framtid.

Om du inte gillar CS eller har något viktigt att skriva i tråden så uppskattar jag om alla dryga och omogna kommentarer slopas. Tack för ordet och lycka till.

Sebbe.. Skicka pm med din MSN. Vill prata om detta privat :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Kommer in.. men du borde skriva i den klistrade Cs tråden  :shifty:

Visste ej att det fanns en sådan, hänger aldrig i detta forum. Ber om ursäkt.

@KalleR,

Det var bar lotto dem gångera. Frös lite om händerna när jag tänker efter också. ;)

Nej men för att vara lite seriös, du var grym den andra omgången på Dust2.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste ej att det fanns en sådan, hänger aldrig i detta forum. Ber om ursäkt.

@KalleR,

Det var bar lotto dem gångera. Frös lite om händerna när jag tänker efter också. :shifty:

Nej men för att vara lite seriös, du var grym den andra omgången på Dust2.

Hehe ;) mm gick rätt bra där... men det gick åt helvete första omgången, och då spelade du jättebra ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...