Jump to content

9/11-mysteriet


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Ärligt talat vad skulle USA tjäna på att göra en falsk attack mot WTC och Pentagon och sen anfalla Afghanistan? Det finns ingen olja i afghanistan. Dem kanske ville slakta lite araber? Knappast. De kanske ville ha en anledning till att anfalla Irak sen? USAS anledning enligt dem var att Irak kanske hade Kärnvapen och saddam var ett hot mot usa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat vad skulle USA tjäna på att göra en falsk attack mot WTC och Pentagon och sen anfalla Afghanistan? Det finns ingen olja i afghanistan. Dem kanske ville slakta lite araber? Knappast. De kanske ville ha en anledning till att anfalla Irak sen? USAS anledning enligt dem var att Irak kanske hade Kärnvapen och saddam var ett hot mot usa.

USA är ett av anledningarna Saddam är den han är, eller var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det tror jag faktist. Jag tror inte, som du, att han är en känslokall idiot.

Så du tror Bush bryr sig om alla stackars araber som fått lida pga honom?

Dom fixade in ett antal miljader och en fet anledning till att sätta dit Sadam genom attacken, varför blev t.ex inte vita huset terroriserat tror du? Vilekt skulle du själv valt? Pentagon eller vita huset i en TERRORIST attack?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror Bush bryr sig om alla stackars araber som fått lida pga honom?

Dom fixade in ett antal miljader och en fet anledning till att sätta dit Sadam genom attacken, varför blev t.ex inte vita huset terroriserat tror du? Vilekt skulle du själv valt? Pentagon eller vita huset i en TERRORIST attack?

Jo, jag tror han lider p.ga araberna. Men glöm inte bort att USA räddade oss från Tyskland, därför är en anledning till varför jag inte tror dom är idioter.

Varför dom inte blev terroriserat? För att dom är där för att "hjälpa" folk, men om dom gör motstånd mot dom så har dom väl rätten och döda dom, om dom inte lyssnar dvs.

Jag skulle inte ha valt något utav dom om jag skulle planera ett attack mot mitt eget land, om jag måste välja skulle jag tagit Vita huset.. Varför? Vet ej, pentagon känns mycket mer "värt", fast endå inte.

@Ankan: Ja, jag förstår att det är mycket pengar, men även många människoliv som gått i spillror, amerikanska som irakiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror Bush bryr sig om alla stackars araber som fått lida pga honom?

Dom fixade in ett antal miljader och en fet anledning till att sätta dit Sadam genom attacken, varför blev t.ex inte vita huset terroriserat tror du? Vilekt skulle du själv valt? Pentagon eller vita huset i en TERRORIST attack?

Skulle man förstört Vita Huset skulle man bara dödat högt stående och inte allt lika många, på det sättet att man krashade in i Pentagon och WTC så påverkar man man vanliga civila och deras familjer och skapa stort kaos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle man förstört Vita Huset skulle man bara dödat högt stående och inte allt lika många, på det sättet att man krashade in i Pentagon och WTC så påverkar man man vanliga civila och deras familjer och skapa stort kaos.

Jo WTC kan jag hålla med om, men tror du inte dom prioriterar att döda självaste bush framför at göra ett hål i pentagon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo WTC kan jag hålla med om, men tror du inte dom prioriterar att döda självaste bush framför at göra ett hål i pentagon?

Gör dom hål i pentagon, så skrämmer dom bara upp USA. Och det varar ju fortfarande ser man, eftersom folk försöker få det att se ut som USA gjort allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag tror han lider p.ga araberna. Men glöm inte bort att USA räddade oss från Tyskland, därför är en anledning till varför jag inte tror dom är idioter.

När de "räddade" oss från Tyskland var det ju inte ens Bush som var president.

Plus att USA hade verkligen inte tänkt lägga sig i andra världskriget, men de blev ju rätt så jävla tvungna när Japan bombade Pearl Harbor.

USA gör ingenting som inte hjälper dem själva.

Sen är de ju självklart att inte hela USA är idioter, men det förstår väl redan alla?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När de "räddade" oss från Tyskland var det ju inte ens Bush som var president.

Plus att USA hade verkligen inte tänkt lägga sig i andra världskriget, men de blev ju rätt så jävla tvungna när Japan bombade Pearl Harbor.

USA gör ingenting som inte hjälper dem själva.

Sen är de ju självklart att inte hela USA är idioter, men det förstår väl redan alla?

Nej, men det vart fortfarande USA som gjorde det. Och vi ska egentligen tacka dom, men endå smutskastar vi dom.

Nej, det kanske dom inte hade. Men nu gjorde dom det...

Näenäe. Det gör dom säkert, utan att du vet om det.

Nu när extremisterna i Iran gick på Danmark, så förklarade ju USA krig mot Iran. Bara för sig själv?

Jodå, visst förstår många det. Men många inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men det vart fortfarande USA som gjorde det. Och vi ska egentligen tacka dom, men endå smutskastar vi dom.

Nej, det kanske dom inte hade. Men nu gjorde dom det...

Näenäe. Det gör dom säkert, utan att du vet om det.

Nu när extremisterna i Iran gick på Danmark, så förklarade ju USA krig mot Iran. Bara för sig själv?

Jodå, visst förstår många det. Men många inte.

Haha, klart det var tur för oss att USA lade sig i, men vi kan ju isf lika gärna tacka Japan :ph34r:

Det där "utan att jag vet om det" funkar ju inte, det vet ju du också pKz. Så trög är du inte :lol: Isåfall skulle man ju kunna svara så på allt.

Att USA skulle förklara krig mot Iran pga av ett gäng extremiter som har blivit grovt kränkta låter ju bara löjligt, det skulle inte ens USA göra? Dock vet hjag inte särskilt mycket om det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, klart det var tur för oss att USA lade sig i, men vi kan ju isf lika gärna tacka Japan :lol:

Det där "utan att jag vet om det" funkar ju inte, det vet ju du också pKz. Så trög är du inte :P Isåfall skulle man ju kunna svara så på allt.

Att USA skulle förklara krig mot Iran pga av ett gäng extremiter som har blivit grovt kränkta låter ju bara löjligt, det skulle inte ens USA göra? Dock vet hjag inte särskilt mycket om det där.

Jodå. Helt rätt där med.

Klart det funkar? Ni som snackar om att USA gör så och så, bara för att få olja. Vet ni exakt vad dom pratar om på Pentagon t.ex? Nej, det gör då rakt inte. Jag tror inte på filmer och små söta folk på forum säger. Jag tror inte USA kan vara så idiotiska mot sig själv och ett annat land.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=2

Du har missat att Iranska Extremister har hotar Sverige och Danmark? :ph34r:

Jo, det skulle USA göra. Läs länken ovanför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...