Jump to content

9/11-mysteriet


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Jodå. Helt rätt där med.

Klart det funkar? Ni som snackar om att USA gör så och så, bara för att få olja. Vet ni exakt vad dom pratar om på Pentagon t.ex? Nej, det gör då rakt inte. Jag tror inte på filmer och små söta folk på forum säger. Jag tror inte USA kan vara så idiotiska mot sig själv och ett annat land.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=2

Du har missat att Iranska Extremister har hotar Sverige och Danmark? :lol:

Jo, det skulle USA göra. Läs länken ovanför.

Jag snackar inte om att USA gör si och så, jag försöker hålla mig rätt neutral till det här faktiskt :P Det är bra att du är kritisk till sådana här saker, och bildar dig en egen uppfattning. Fortsätt så.

Nej det har jag självklart inte missat ;)

Men vafan, är du dum eller? :ph34r: Ur artikeln:

"Skälet till den pågående kartläggningen av Irans försvarskapacitet är att Vita huset vill undvika en upprepning av den ogrundade argumenteringen kring Saddam Husseins påstådda massförstörelsevapen inför Irakkriget. Uppgifterna presenteras i en åtta sidor lång artikel i senaste numret av tidskriften The New Yorker."

DEt handlar allts inte bara om iranska extremister som hotar Sverige och Danmark, utan om USA:s krig mot terrorismen. De har ju ca 10 mål, alltså länder att bomba, till, och alla dom har väl knappast hotat Danmark?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snackar inte om att USA gör si och så, jag försöker hålla mig rätt neutral till det här faktiskt :P Det är bra att du är kritisk till sådana här saker, och bildar dig en egen uppfattning. Fortsätt så.

Nej det har jag självklart inte missat ;)

Men vafan, är du dum eller? :lol: Ur artikeln:

"Skälet till den pågående kartläggningen av Irans försvarskapacitet är att Vita huset vill undvika en upprepning av den ogrundade argumenteringen kring Saddam Husseins påstådda massförstörelsevapen inför Irakkriget. Uppgifterna presenteras i en åtta sidor lång artikel i senaste numret av tidskriften The New Yorker."

DEt handlar allts inte bara om iranska extremister som hotar Sverige och Danmark, utan om USA:s krig mot terrorismen. De har ju ca 10 mål, alltså länder att bomba, till, och alla dom har väl knappast hotat Danmark?

Jag försöker oxå hålla mig neutral, och tack. ;)

Pra.

Ja, och enligt alla så vet ni ju vad det menas med? :ph34r:

Haha, men jag TRODDE det var så, eftersom båda två sakerna kom efter varandra. Men då hade jag fel. Hade inte ens läst igenom länken typ. :)

Nej, det gjorde det inte.

Mjo, precis. Jag hade fel. ^^, haha!

btw kolla bakgrundstopicen. ^^ haah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill ni ställa frågor så gör det här så kan vi se om vi kan komma fram till någon lösning ^_^

Är människan verkligen så pengar och makt beroende att dem skulle göra såhär?

Jag är väldigt dela i om det här stämmer eller inte. När jag först läste vad filmen handlade om undrade jag om den äns var värd att titta på. Men efter ha sett den så är jag helt klart påverkad.

Men är det helt säkert att allting stämmer i den här filmen? Alla uppgifter om ämnen och andra saker. Det låter iofs som att det stämmer. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar bara en sak, om det nu skulle visa sig att allt i filmen stämmer och är väldigt starka "bevis" mot fuffel, skulle det gå att göra något åt saken? :S

Jag säger bara OM nu då jag tror att mycket bara "är taget ur luften".

Ja, om allt skulle vara sant borde de väl få de straff de förtjänar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vem ska straffa dom då? För det msåte väl vara svårt att straffa USAs regering om dom inte erkänner själva?

Jag är inte alltför inne på såna här ämnen, men om vi tänker att allt hända i Sverige kanske det blir lättare. Göran Persson och några till personer flyger in ett plan i Kaknäs-tornet, det är väl självklart att folk i Sverige skulle fixa så att de blev straffade? De lär ju inte ha makt över varenda person i Sverige eller så. Måste ju finnas folk i USA som fixar så att de ställs inför rätta, efter hela regerngen och myndigheterna och alla lär ju inte vara med på det här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Terroristerna":

http://www.welfarestate.com/911/

http://www.whatreallyhappened.com/hijackers_flt_11.html

Tweak, jag är inte heller insatt i sånt men det går säkert ^_^

Verkar ju som USA kan göra lite hur dom vill, kan någon förklara lite kort det här med alla "hemliga" CIA plan som åkt över Europa och landat i Sverige osv. USA behöver väl inte förklara ngt för det?

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste ni att familjen Bin Laden hade investerat i Santa Clara's United Defense, det företag som tillverkar Bradley tanks, de stridvagnarna som användes/används i Afgahnisten, alltså så tjänade Bin Ladens en stor summa pengar på att kriget bröt ut... ^_^

Och det enda planet som fick lämna USA den dagen var det som flög ut Bin Lades familj ur USA. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...