Jump to content

9/11-mysteriet


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Ge mig information då..? Herregud.

@Jacker: Jaså? Vad säger dom på filmerna? Ge mig lite info innan.

Dem visar en massa filmer, bilder, intevjuer, spelar upp ljudfiler, mm. Sen förklarar och kommenterar en berättarröst det hela. Det är inte en massa propaganda, utan gjort så att tittaren själv får dömma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dem visar en massa filmer, bilder, intevjuer, spelar upp ljudfiler, mm. Sen förklarar och kommenterar en berättarröst det hela. Det är inte en massa propaganda, utan gjort så att tittaren själv får dömma.

Okej, får väl titta då.

@P1rsson: du är bara för skämmig. Du vet säkert ingenting heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi snackar ju ioförsig om USA... Dom är ju inte normala :shifty:

Alltså politiken och regeringen och sånt... "vanliga" amerikaner är det inget fel på.

Jasså? Varför är dom inte normala? Vad har du emot dom? Förutom att hela GTASajten är emot dom. Utan USA, politiken och allt möjligt skulle du nog inte ens kunna göra något här i Sverige. Dom bestämmer nog om mer än du tror om.

@P1rsson: Så som du uppför dig tycker jag synd om dom där 2 "babes":na, som hade trekant med dig.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, so?

I vår klass hade vi en amerikan. Evan Hunt hette han. Han berättade att när första planet åkte in, så sa lärarna att en olycka hade hänt. Alla lärarna, och då menar jag alla, grät. Och dom gråter fortfarande om det ibland. Dom får sånna psyksiska problem om det. Tror inte USA skulle ha gjort detta. Man är inte så jävla taskig mot sitt eget land. Det är ni som har fått för er en massa saker, och kollat på dokumentärer.

Har ett plan någonsin åkt in i ett hus som är som WTC? Nej, precis, hur vet ni då hur EGENTLIGEN skulle ha varit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom bestämmer nog om mer än du tror om.

@P1rsson: Så som du uppför dig tycker jag synd om dom där 2 "babes":na, som hade trekant med dig.

Vad har det med hur smarta dom är? :S

Två saker till

Om jag nu beter mig på ngt "dåligt" sätt här vad fan har dt med mitt riktiga liv att göra? :S

Och vad fan har det med sex att göra?! HJÄÄÄÄÄLP!! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...