Jump to content

Vad Tycker ni ska finnas i nästa GTA?


Gta_Erra
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle vara kul om det inte var laddningtider när man går in I byggnader.

Tex. i skolorna springer barn ut på resterna. Och vid arbets platser arbetar människor. Sånt. Sen att det skulle vara blodigare och en jädrans grafik.

Cyprez det ska inte bli något jäda Postal nu!

Mina föräldrar är redan kritiska mot GTA och kommer ännu mer att bli om det finns barn eller blir blodigare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak som jag saknar är att man inte kännde sig som en kung när man klarat

San Andreas. I Vice City ägde man nattklubb, filmstudio, strippklubb, bilfirma och man hade en jättevilla. Vad har man i San Andreas ett nedlagt flygfält, en bilspedition och några sketna butiker. Någon lyxvilla fick man inte heller trots att man är miljonär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak som jag saknar är att man inte kännde sig som en kung när man klarat

San Andreas. I Vice City ägde man nattklubb, filmstudio, strippklubb, bilfirma och man hade en jättevilla. Vad har man i San Andreas ett nedlagt flygfält, en bilspedition och några sketna butiker. Någon lyxvilla fick man inte heller trots att man är miljonär.

Räknas inte Madd dogs manision då`?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska kunna göra mer saker typ stycka folk och kidnappa människor för att sedan göra vad man vill med dom t.ex tortera eller våldta. Man ska också kunna pissa på folk som i Postal2.

Man ska kunna daska folk med ku*en i ansiktet när man känner för det.

Det sista var ett skämt.

Eller var det? :rolleyes:

Jo det var ett skämt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska kunna göra mer saker typ stycka folk och kidnappa människor för att sedan göra vad man vill med dom t.ex tortera eller våldta. Man ska också kunna pissa på folk som i Postal2.

Man ska kunna daska folk med ku*en i ansiktet när man känner för det.

Det sista var ett skämt.

Eller var det? >_<

Jo det var ett skämt ;)

Våldta?Tortera? Är du pervers eller nåt? Det är ju roligare att få sex genom att förtjäna det hehe alltså typ gå ut med nån. Det där med flickvänner(elr Pojkvänner) borde vara mer invecklat på många sätt. Borde vara lite mer The Sims-aktigt att man liksom inte bara kör till restaurangen, tittar på filmsekvensen(Hoppar över när man sett den första gången) åker hem och sen knullar. Liksom borde vara mer känslosamt hehe ;P:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våldta?Tortera? Är du pervers eller nåt? Det är ju roligare att få sex genom att förtjäna det hehe alltså typ gå ut med nån. Det där med flickvänner(elr Pojkvänner) borde vara mer invecklat på många sätt. Borde vara lite mer The Sims-aktigt att man liksom inte bara kör till restaurangen, tittar på filmsekvensen(Hoppar över när man sett den första gången) åker hem och sen knullar. Liksom borde vara mer känslosamt hehe :huh:>_<

Alltså om det finns en elak polis (alla peds ska ha olika personligheter) så kan man vara ett gäng som kidnappar polisen och kör upp batongen i röven på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om inte alla gav sig på GTA skulle San Andreas vara roligare tror jag. Du skulle säkert kunna begå mer brott, som att köpa droger. Sen ska man inte behöva nån hc modd för att knulla upp en brud. Sjukt. Låt *R härja så mycket dom vill och låta miljoner GTA-fans bli glada!

Haha, du, jag skulle då slute spela GTA om det blev sådär som du vill det.

jag vill däremot att dom ska gå över lite mer åt maffiaspels hållet, och visst, låt oss kunna ha sex med tjejer om man som spelare vill det. Men som sagt, mer maffia känsla och mindre parodi tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du, jag skulle då slute spela GTA om det blev sådär som du vill det.

jag vill däremot att dom ska gå över lite mer åt maffiaspels hållet, och visst, låt oss kunna ha sex med tjejer om man som spelare vill det. Men som sagt, mer maffia känsla och mindre parodi tack.

Vilken del i GTA syftar'u på när du säger parodi?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...