Jump to content

SilkRoad


Colan K
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Total offtopic: Kul att se att du fortfarande brukar den där avataren, Colan. Minns du ens vem som har gjort den?  (w00t)  ^_^

Är väl du ^_^ *håller tummarna* Asså, jag orkar inte byt...... erm... ÄLSKAR DEN AV HELA MITT HJÄRTA

Näe, jag gillar den verkligen och har den vid mesta forum jag hänger vid, + en fet skylt så klart, SIANA MADE TIS; RESPECT OR DIE! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

__

Hmm... Du borde köra full INT, och inte en hybrid, dom suger när du kommer längre... Eftersom du har Spear + Lightning så är INT bäst...

Sätt inga fler points på STR t. lvl 30... efter det sätt ut 2:1 INT/STR så får du nog en bättre karaktär. Du borde köra med Silk-kläder... dom har -20% magic usage +20% speed. Eftersom du är en INT karaktär... ett till tips är att köpa en lvl 24 Spear, såfort du kommer dit.

(w00t)

post-23-1139612690_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Du borde köra full INT, och inte en hybrid, dom suger när du kommer längre... Eftersom du har Spear + Lightning så är INT bäst...

Sätt inga fler points på STR t. lvl 30... efter det sätt ut 2:1 INT/STR så får du nog en bättre karaktär. Du borde köra med Silk-kläder... dom har -20% magic usage +20% speed. Eftersom du är en INT karaktär... ett till tips är att köpa en lvl 24 Spear, såfort du kommer dit.

(w00t)

Jepp, jag är medveten om att jag behöver mer på INT, gjorde misstaget att försöka hålla både INT/STR på samma nivå.

Men tror inte jag kommer att spela Silkroad så mycket mer då det bara tar en massa tid att levla och samma quest hela tiden, döda/samla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...