gurkaosalt Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 (redigerad) En ny kille på sidan som undrar om nån svensk vill lira med mig på servern aege. servern är ju full med turkar som inte kan engelska. har läst lite på det här sidan. spelar ni fortfarande sro eller har alla slutat?? Redigerad 30 oktober, 2008 av gurkaosalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyrax Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 En ny kille på sidan som undrar om nån svensk vill lira med mig på servern aege. servern är ju full med turkar som inte kan engelska. har läst lite på det här sidan. spelar ni fortfarande sro eller har alla slutat?? Jag lirar lite då och då, fast på servern Uranus. Gamla servrar är alldelles för svåra att logga in i på utan premium i mitt tycke. Min char btw --> http://www.rev6.com/player.asp?id=1753522 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 En ny kille på sidan som undrar om nån svensk vill lira med mig på servern aege. servern är ju full med turkar som inte kan engelska. har läst lite på det här sidan. spelar ni fortfarande sro eller har alla slutat?? Alla har nog slutat, och alla servers är fyllda med turkar nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkaosalt Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Vilken lvl belv du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Vilken lvl belv du då? Iwe blev ... 68 eller (med MissSweden innan den såldes). eller typ 77-79 med nån annan char på en annan server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Iwe blev ... 68 eller (med MissSweden innan den såldes). eller typ 77-79 med nån annan char på en annan server. 74 med miss & 79 med den andra. 74 blev jag när det var 8D & 79 med D9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkaosalt Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Men sniper. du spelar väll. vilken lvl är du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Men sniper. du spelar väll. vilken lvl är du då? http://www.rev6.com/player.asp?id=995427 = han är lvl 90. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkaosalt Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 O jäklar. hur länge har ni spelat sro. sniper och iwe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Hmm... Snart 3 år för min del, med en del pauser (då jag quittat). Tror att det är ungefär samma för Iwe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkaosalt Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Men ni spelar väll fortfarande sro eller inte?? Redigerad 1 november, 2008 av gurkaosalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag har spelat ganska länge, har dock slutat nu. Har en 57 nuker kvar dock. http://www.rev6.com/player.asp?id=1296550 Sen har jag lyckas byta till mig 25m på Troy med. Jag har spelat sen 05/06 kanske, runt lika länge som Sniper. Dvs, jag spelar inge längre. tar för länge utan bot & GT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkaosalt Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Spelar du fortfarande då sniper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 (redigerad) Spelar du fortfarande då sniper? Nah, typ inte. Loggar in nån gång då och då... Jag är ju redan 90 och i princip klar, så jag loggar bara in för lite PvP, FW eller vanlig chatt. Redigerad 2 november, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkaosalt Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 (redigerad) gör en ny gubbe då^^ då kan vi lira tillsammans om du orkar.Vad för spel spelar ni iställe för silkroad då?? Redigerad 2 november, 2008 av gurkaosalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 gör en ny gubbe då^^ då kan vi lira tillsammans om du orkar.Vad för spel spelar ni iställe för silkroad då?? Du fattar nog inte hur segt det är att lvla 1-90 "förhand", Sen måste han farma igen, och det går fortare med en lvl 90 char, så nja. Tar ju bara ~300 dagar att lvla till 90 (typ), Sen tror jag du inte kan spelet och kommer utforska osv. man är ganska less så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Du fattar nog inte hur segt det är att lvla 1-90 "förhand", Sen måste han farma igen, och det går fortare med en lvl 90 char, så nja. Tar ju bara ~300 dagar att lvla till 90 (typ), Sen tror jag du inte kan spelet och kommer utforska osv. man är ganska less så att säga. Precis. Ifall jag velat levla igen så hade jag kunnat det eftersom jag redan har ett antal farmade lowbies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Precis. Ifall jag velat levla igen så hade jag kunnat det eftersom jag redan har ett antal farmade lowbies. Tror han inte fattar hur jävla segt det går att lvla, farma & fixa en hyffsat bra 90 gubbe, Det tar ju förjävla lång tid rent ut sagt. så.. ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Tror han inte fattar hur jävla segt det går att lvla, farma & fixa en hyffsat bra 90 gubbe, Det tar ju förjävla lång tid rent ut sagt. så.. ja Det var ju trots allt kul i början när SRO var nytt och outforskat, men på den tiden så fanns det ju inte heller några "irriterande" personer eller andra system-abusers (eller bara få av dom som ändå var outcasts) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkaosalt Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Okej. men ni ångar inte er att ni la ner så mkt tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts