Jump to content

MTA Moddning,


Jazz
 Share

Recommended Posts

I MTA så finns det killar som gör så att deras fordon går fortare, alltså använder dm något verktyg. Vet någon vad det är för verktyg och om det är tillåtet?

//Jazz

Går bara med fordon som har 2-hjul.

Inget fusk, ingen mod.

Hur man gör säger jag inte :shifty:

Boomer: nej

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man duttar på piltangent framåt.. kolla på fartmätaren för att märka skillnad. Det gör din motorcykel väldigt mycket mer ostabil med fart i svängar och det är lätt att hamna på framhjulet och tappa mycket fart.

Jag skulle inte säga att de åker fortare, de kommer dock fortare upp i snabb fart. Ungefär som ett hemmagjort nitro.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man duttar på piltangent framåt.. kolla på fartmätaren för att märka skillnad. Det gör din motorcykel väldigt mycket mer ostabil med fart i svängar och det är lätt att hamna på framhjulet och tappa mycket fart.

Jag skulle inte säga att de åker fortare, de kommer dock fortare upp i snabb fart. Ungefär som ett hemmagjort nitro.

Men då var de ju gammalt :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag ändrar i hndlingen så stannar spelet vid verfying client.

Vänta lite? är det därför det står så hos mig hela tiden! AMEN SHIT!.

Fast egentligen... Antigen kan jag välja att ominstallera SA eller så kan jag ha mina 5 älskling bilar som är lika snabba som en Bullet :) (Ferarri, Mercedes, BMW, Mustang, BMW)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en kille som heter josh11, han hänger på någon av Ankeborgs servranra. Anyway, när jag loggar in där så hållar han hela tiden på med ...

Look Jazz, look! My tank is fast! Look, JAZZ LOOK! My tank and me are unbeat ...

Och ja, hans tank går fortare. Den har fler än två hjul och han säger själv att han moddat den. Han har också mixtrat med hans hydra och nån båt.

Så då har han ändrat i handligen då? ^^

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...