Jump to content

Dags att lägga till Gudfadern och Scarface?


Frostic
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Jag tyckte jag hade läst efter sommaren nånstans, men nu ser jag på en sida ett releasedatum till Xbox360 mars 2006? Är detta sant? För andra sidor har 1:a oktober 2006.  :ph34r:

24 mars är det som gäller, men till X360 och PSP så ska dom visst inte komma 24 mars, utan senare. Fast det vet du säkert redan, men måste hitta någon anledning till att bumpa den här tråden nu så att dom fixar ett speciellt forum för i alla fall Gudfadern spelet som verkar bli grymt.

Redigerad av Frostic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spel-forumet funkar bra.

Nej, det tycker jag inte, skapar jag en ny tråd där nu när den "officiella" tråden om spelet på 20 sidor eller nåt sånt finns så kommer den bli låst. Och har spel som Driver 3 fått ett eget forum så ska ju bannemej Gydfadern i alla fall få det.

Scarface ser ju inte lika lovande ut, men Driver 3 borde det ju bli bättre än. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att vi ska slopa subforumen för gta-liknande spel helt och completly hållet. De trådarna som ligger där kan lika väl ligga under "spel".

Tha möttafökking Corleone has spoken.

Was is das? Das is Das.

Nein, du snackar skit, spel som är lika GTA ska ha ett eget forum, punkt.

Alla andra spel som inte är i samma genre som GTA och spelen som kallas GTA liknande spel ("fria spel med gangstertema") spel kan man snacka om i spelforumet. Är roligare och lättare att hitta info om ett sådant spel som det säkerligen kommer skapas många trådar om istället för att leta igenom den rätt så grötiga spelforumet efter dom trådarna varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra - då tycker jag att vi ska ha en HL2-forumdel, en Doom-forumdel, en Far Cry-forumdel, en CS-forumdel, en Postal-forumdel, en .. Flatout-forumdel, en ...

För varje spel.

Eh, är du helt borta?

Vet du vad forumet du sitter på heter? Är GTA ett fps, nej, är det ett bilspel, nej.

Hela forumet är ju egentligen tillägnat GTA, och andra spel i samma genre som jag kallade " fria spel med gangster tema" i mitt förra inlägg. Och eftersom forumet är tillägnat den sortens spel så ska ju Gudfadern som i högsta grad försöker erfterlikna GTA ha ett eget forum.

För dom andra spelen som inte hör till den genren finns spel forumet. Men visst, det finns många andra forum du kan flytta till om du inte vill diskutera t.ex. Driver 3 där det är tänkt att diskuteras, vi kan ju lika gärna börja diskutera GTA San Andreas i spel forumet med, eller? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra - då tycker jag att vi ska ha en HL2-forumdel, en Doom-forumdel, en Far Cry-forumdel, en CS-forumdel, en Postal-forumdel, en .. Flatout-forumdel, en ...

För varje spel.

Jag har inte kört så väldigt många spel, kan jag inte påstå. Jag är inte insatt i Gudfadern eller Scarface-spelen, och därför vet jag inte ifall de är liknande GTA-spelen. Men varken HL2, Doom, FarCry, CS eller Postal är det minsta lika GTA-spelen eftersom allihop är fps, och därför ska de såklart inte ha en egen plats som subforum!

Men om nu Gudfadern och Scarface är lika GTA, varför ska de då inte ha en egen del - om det redan kommit ut 20 unofficial trådar om spelen alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte kört så väldigt många spel, kan jag inte påstå. Jag är inte insatt i Gudfadern eller Scarface-spelen, och därför vet jag inte ifall de är liknande GTA-spelen. Men varken HL2, Doom, FarCry, CS eller Postal är det minsta lika GTA-spelen eftersom allihop är fps, och därför ska de såklart inte ha en egen plats som subforum!

Men om nu Gudfadern och Scarface är lika GTA, varför ska de då inte ha en egen del - om det redan kommit ut 20 unofficial trådar om spelen alltså?

Dom är ju definitivt spel som vill efterlikna GTA, dom hör ju till genren free roam-spel.

Haha, inte fps-spelen då utan Gudfadern och Scarface.

Redigerad av Frostic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, är du helt borta?

Vet du vad forumet du sitter på heter? Är GTA ett fps, nej, är det ett bilspel, nej.

Hela forumet är ju egentligen tillägnat GTA, och andra spel i samma genre som jag kallade " fria spel med gangster tema" i mitt förra inlägg. Och eftersom forumet är tillägnat den sortens spel så ska ju Gudfadern som i högsta grad försöker erfterlikna GTA ha ett eget forum.

För dom andra spelen som inte hör till den genren finns spel forumet. Men visst, det finns många andra forum du kan flytta till om du inte vill diskutera t.ex. Driver 3 där det är tänkt att diskuteras, vi kan ju lika gärna börja diskutera GTA San Andreas i spel forumet med, eller? :teehee:

Alltså ett fsmgt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...