Jump to content

Avatarstorleken


jaeger
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

[O][T],Jan 24 2006, 15:47] För många olika alternativ att rösta på i den andra tråden, 80x80 använder de flesta forum som Jag besöker.

Bara för att en bild är 80x80 så betyder det inte att det tar längre tid att ladda en bild som är mindre.

64x64 ser bara dumt ut, öka storleken istället.

BOT

Det är det väl inte? Bättre att få en mer exakt bild av vad medlemmarna vill.. Vad dom än röstar på över 64x64 visar ju att man vill ha större avatar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det väl inte? Bättre att få en mer exakt bild av vad medlemmarna vill.. Vad dom än röstar på över 64x64 visar ju att man vill ha större avatar.

5 pixlar är knappt noterbart, därför är det onödigt att ha så många alternativ.

BOT

Redigerad av [B][O][T]
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå det är det. Vad blir sämmre av fler svarsalternativ?

Ok Du kanske ser sånt jättetydligt vad vet Jag.

Varför ha så många svarsalternaiv? Rösterna kommer bara att bli utspridda i onödan.

Och är det ens alternativ överhuvudtaget?

Man kan börja fundera på varför skärmupplösningar har dom mått som dom har, varför kör dom inte med 1215+765? Borde inte det vara bättre?

^_^

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men en höjning kräver vi. Annars gör vi som kvinnorna 1789 eller var det 1879 då kvinnorna tågade till Versailles (Kungahuset) för att kräva bröd! Fast nu är det egentligen inte bröd vi vill ha. Jag tror inte heller att någon ens orkar gå till andra sidan rummet de sitter på för att lyckas med att få större avatarstorlek.

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...