Jump to content

Det kan väl inte bli lika bra som SA?!


jerrko
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, men va ja menar är att de kommer ju att vara ganska värdelöst... de saknas ju jätte mkt.. t.ex. simma vilket ja tycker va en jätte bra sak i SA... men men.. isf ska dom göra de till pc också... :unsure:

Tycker man om spelet köper man det, tycker man inte om det låter man bli. För mig är det i alla fall ett givet köp, en GTA-fantast utan GTA-spelen går ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det är kul att se hur många redan "vet" hur spelet kommer att se ut och hur bra eller dåligt det kommer att vara. :D Själv väntar jag på releasen med spänning. Miljön och kartan i GTA3 tycker jag är den bästa bland alla GTA spel. Visst är den mindre än San Andreas, men jag föredrar kvalitet före kvantitet.

Jag hoppas att de lägger till lite mer saker och kanske gör kartan lite större. Men även om det sku visa sig att det är oförändrat mot PSP versionen kommer jag att köpa det. Dels eftersom jag inte har spelat det på PSP men framförallt för att jag älskar GTA i allmänhet och Liberty City i synnerhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och därför finns det en anledning varför det finns folk som skapar och folk som bara spelar.

Är väll bättre att det gör det till ps2 till dem som vill ha det. och sånna som du behöver helt enkelt inte lägga ut pengar på det. skadar väll inte dig (plus att dem känar mera pengar så dem kan skapa fler spel som du kan uppskatta

Du bör ha i åtanke att GTA får folk att mörda varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...