Jump to content

Maplestory


Addepladde
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kör du med svärd har jag en hel hög till dig : >

Det gör jag! :mf_doof:

Har emellertid ett rätt bra nu tror jag, det är nämligen precis level 90 requirement på det... 97 dmg eller något.

Behöver även desperat en tröja. Hade en overall tidigare men den var riktigt kass nu så ett par brallor var själva bättre än den...

Vill ha NX också :( sån otur att jag reggade mig precis efter gratis NX... Nu måste man skrapa ihop 500mil för att kunna köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vi inte göra så att vi sparar på lvl 90+ eq till alla klasser som vi kan byta med varandra. Allt under 90 känns onödigt och droppar så jävla ofta, visst det är alltid gött att fixa bättre eq, men att dra upp till 90 är inte särskilt svårt. Det är ju över 100 som det börjar ta lite tid att lvla.

Tar gärna emot Thief eq, är en 120 Bandit atm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör jag! :mf_doof:

Har emellertid ett rätt bra nu tror jag, det är nämligen precis level 90 requirement på det... 97 dmg eller något.

Behöver även desperat en tröja. Hade en overall tidigare men den var riktigt kass nu så ett par brallor var själva bättre än den...

Vill ha NX också :( sån otur att jag reggade mig precis efter gratis NX... Nu måste man skrapa ihop 500mil för att kunna köpa.

Har både hanskar, top, PANTIES och hatt till dig <:

lvl 100 på allt tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suger? Vadårå? Länk till Final?

www.finalstory.org

Jag tycker emellertid att FinalStory är nere lite för ofta... Nu är de nere igen. :shifty:

De hade ett kul event igår, däremot! Jag var för låg level så jag dog en del, men de spawnade massa NX Slimes som droppade cash items... Jag fick typ tre olika klädesplagg för females (är male) och en tekanna. :D

Om någon här spelar female och har cash items för male att trada så whispra Me0w. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är skillnaden på Finalstory å SydneyMS egentligen?

* Sydney har 20 channels (som alla är nästa fulla... och det ser jag som ett plus).

* I Sydney så börjar man med 1 mil, Zakum helmet och Dragontail Necklace (definitivt ett minus!)

* Utanför Henesys har dom bytt ut vissa mobs så man kan grinda från lvl 10-1xx där.

* I Sydney börjar man på level 10 i Henesys (Det är ett plus)

Annars så vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Sydney har 20 channels (som alla är nästa fulla... och det ser jag som ett plus).

* I Sydney så börjar man med 1 mil, Zakum helmet och Dragontail Necklace (definitivt ett minus!)

* Utanför Henesys har dom bytt ut vissa mobs så man kan grinda från lvl 10-1xx där.

* I Sydney börjar man på level 10 i Henesys (Det är ett plus)

Annars så vet jag inte.

Okej, tack för de utmärkta svaren Siana och Sniper :confused:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sydney har även andra rates.

Att folk sen sitter och klagar på att Final är nere mycket är dåligt, då det inte är deras fel.

Det sitter ett jävla miffo och DDoS'ar deras servrar, blir bannad och byter IP. Sango från Singapore, dom är inte hundra, men är ganska säkra på att han spelar på en annan crackserver som vill förstöra Final för att locka spelare till den han spelar på, och om jag fattat rätt så ligger singapore närmare Australien än USA. Lägg ihop 1 och 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...