Jump to content

Maplestory


Addepladde
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Väntar på FoJ och det ploppar precis upp en notice om att det är 4 minuter kvar tills det öppnar, då ringer något jävla cepe på telefonen och jag åker på en d/c. Jävla skit. Tar ju minst en timme att logga in igen.

Man svarar fan aldrig i telefon när man spelar! :teehee:

Möjligtvis om man har en bärbar i närheten och man kan konsten att tala med telefonen mellan huvudet och axeln. Man tappar lite koncentration men man har i alla fall båda händerna fria.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte Foj är värt det om man inte är hög level i sin "klass" och dom flesta är låg lvls.

1 miljon för att ha en liiiiiiten chans att få mer, och sen en chans att få en nx sak eller nån equipt eller nåt.

Kan iofs vara värt det tidigt på vardagar eller nåt då det inte är så många som kör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay!

Köpte nyss en heartbaloon (NX). Gick för 5mil + Lamastaff. Får väl ta och köpa en ny lamastaff nu, sålde nyss några scrolls för 900k styck. Sure, hade kunnat fått ett bättre pris men jag får ont i huvudet av att stå i kerning med alla ploppande pratbubblor och tegelbakgrund. Dingade f.ö lvl 47 ganska nyligen, ska försöka ta lvl 48/49 innan jag går och lägger mig ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och tossie hittade en rolig grej förut, ni vet scroll seller NPCn som står i Orbis tower? Han säljer tydligen 100% scrolls för 35-70k ;) Har en +5 armor och en +7 polearm nu :)

Skriv till mig på XFire/MSN sen Lajnux så kan jag dra med dig till Jr. Yetis.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...

post-8647-1205268052_thumb.jpg

Vänta er någon form av film snart.

grattis :wub:

Har btw en nyskapad archer nu, dingade nyss 28,blir 30 imorgon, men vet inte riktigt om jag ska ha båge eller xbåge.

Kollat runt lite på internet men båda har sina för och nackdelar , även kollat på skillerna men dom är bra på båda sidorna med, någon/några som kan hjälpa mig välja? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...