Jump to content

Favorit film.


Anathema
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Du måste ju skriva vilken Bamse! "Bamse i Trollskogen", "Bamse och den lilla åsnan"eller "Bamse och den flygande mattan"?

Han borde ju mena flygande mattan, vilket mästerverk alltså. Jag vet inte vilken film jag gillar bäst, gillar många men Forrest Gump och The Game första gången man såg dom var riktigt bra alltså, fan vad lurad an blev av The Game :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ju skriva vilken Bamse! "Bamse i Trollskogen", "Bamse och den lilla åsnan"eller "Bamse och den flygande mattan"?

Bamse och den Flygande Mattan är obeskrivelig. Oj-oj-OJ.

Nackskott på alla som säger Gladiatorn, Sagan om Ringen och Star Wars III (har dom första filmerna (IV, V, VI) undgått dig, människa?!?!?).

Ni tillhör dem som läste Benny Boxaren på högstadiet och anser att Ondskan är det bästa inom litteraturväg. Ni tillhör dem som säger "bög" då ni i nästa sekund gör hellikoptern i ansiktet på varandra i omklädnigsrummet och anser det homosexuellt att vara med tjejer för att sedan ligga och svettas på varandra i en "böghög" vilket är det mest heterosexuella man kan göra. Ni tillhör dom som får frågan "ska ni rösta i nästa valet?" och svarar "fan heller, jag har mindre viktiga saker att göra". Ni tillhör dem som sakta kommer förstöra det kulturella.

Skäms.

hoho.

Fast visst, ni behövs nog också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Bamse och den Flygande Mattan är obeskrivelig. Oj-oj-OJ.

Nackskott på alla som säger Gladiatorn, Sagan om Ringen och Star Wars III (har dom första filmerna (IV, V, VI) undgått dig, människa?!?!?).

Ni tillhör dem som läste Benny Boxaren på högstadiet och anser att Ondskan är det bästa inom litteraturväg. Ni tillhör dem som säger "bög" då ni i nästa sekund gör hellikoptern i ansiktet på varandra i omklädnigsrummet och anser det homosexuellt att vara med tjejer för att sedan ligga och svettas på varandra i en "böghög" vilket är det mest heterosexuella man kan göra. Ni tillhör dom som får frågan "ska ni rösta i nästa valet?" och svarar "fan heller, jag har mindre viktiga saker att göra". Ni tillhör dem som sakta kommer förstöra det kulturella.

Skäms.

hoho.

Fast visst, ni behövs nog också.

Pratar av egen erfarenhet?

Även så var Benny Boxaren jävligt bra, och Gladiator är en väldigt fin film som jag faktist släppt många tårar till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fear And Loathing in Las Vegas, hahaha! B)

Samma här, minus "hahaha! ;)"

Otaligt många filmer ligger mig glödhett om hjärtat, men andra superba titlar är "Gudfadern", "Le Samouraï", "The Deer Hunter" och "Goodfellas".

Skulle kunna rada upp femtio titlar till, men jag ska klippa mig. Hoho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...