Jump to content

Hundra Höjdare


Crice
 Share

Recommended Posts

Härligt att det startat igen. Filip och Fredrik är de absolut bästa programledarna i Sverige nu. Btw, hittade det här idag: http://www.hammarochwikingsson.blogspot.com/. Dock inte helt säker på att den är gjord av de riktiga F&F

En sak som jag är ganska säker på däremot, är att jag kommer att drömma mardrömmar om Carola i natt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att hela "In swedish The Jam means sylt" är fruktansvärt kul. Fifan! :wub:

"Hej det är Jens, ska vi knulla?"

Albin hette pojken. Albin!

Jag såg klippet på SVT i somras och jag vill minnas att lille Albin efter att Timell garvat en stund sa något i stil med "Så roligt tyckte inte jag att det var...", men klippet var något nedskuret.

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Albin hette pojken. Albin!

Jag såg klippet på SVT i somras och jag vill minnas att lille Albin efter att Timell garvat en stund sa något i stil med "Så roligt tyckte inte jag att det var...", men klippet var något nedskuret.

Albin - Jens. Margaring - smör. Samma sak fast annorlunda. Alternativt Albin Schmalbin. Det beror på vilken du föredrar, ers gudomlighet (pah, you wish). :wub:

Kåellerötter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...