Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nominerar gurkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Mina två nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Tack. nomenerar kalle r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Man får ju inte anmäla sig själv... Men ni kan ju testa med Benvit's och Moongoose's fula knep... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Min snygga 3 Doors Down signatur är ju makalös, helt outstanding om jag ska vara ärlig. Varför är inte den med i tävlingen? Hursomhelst så tycker jag att Ace signatur med Robert Gustav(f)sson är bra, han är så jävla ful på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Min snygga 3 Doors Down signatur är ju makalös, helt outstanding om jag ska vara ärlig. Varför är inte den med i tävlingen? Hursomhelst så tycker jag att Ace signatur med Robert Gustav(f)sson är bra, han är så jävla ful på bilden. Röstz0r på pimpz0rs signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Röstz0r på pimpz0rs signatur Rock n' Roll, men då röstar jag på aKi:s för den är helt enkelt... speciell! Och avataren säger ju allt. Redigerad 4 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag fattar inte nu, Har ni nominerat nån eller pratar ni bara dynga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Men ni kan ju testa med Benvit's och Moongoose's fula knep... Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Panimalas signatur äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag fattar inte nu, Har ni nominerat nån eller pratar ni bara dynga? Nej vi använder oss av Benvits och Mångossens fula knep serru.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Ska man nominera här? aja, Om inte Paniamala är nominerad, så nominerar jag honom, annars så nominerar jag Funnylin (ok om man kallar dig funny?) Redigerad 4 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hahaha! Full pott och upp med en poll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 annars så nominerar jag Funnylin (ok om man kallar dig funny?) Ohh, tack. Sure, alla kallar mig Funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Ohh, tack. Sure, alla kallar mig Funny. Nej inte alla, jag har kallat dig Linnet utan att du vet det. Jag kommer nu säga det till dig hela tiden, om det inte gör nåt? Hursomhelst så undrar jag om min nominerning på aKi kom fram, kommer han få vara med på den stora galan sen eller inte? Edit: Godfather: Lugn, jag kan inte heller! Jag har knappt vågat pröva för jag är rädd att jag ska göra fel, så känn dig inte ensam. Redigerad 4 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Varför kan jag inte göra pollar??? *dunkar huvudet i väggen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nej inte alla, jag har kallat dig Linnet utan att du vet det. Jag kommer nu säga det till dig hela tiden, om det inte gör nåt? Now that's fuckin' evil. Argh. Själv kallar jag mig för Spanky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nej vi använder oss av Benvits och Mångossens fula knep serru.. Ääg! knep is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Godfather's. Hon är bara sa jävla het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ääg! knep is the shit! Jaa fast Godfather gick tydligen inte på knepet den här gången. Linnet: Okej då blir det väl Spanky i fortsättningen. Om du kallar mig Spankys Little Victim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts