Jump to content

Klagomål nästan värre än spam?


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

Alltså, jag har tänkt på en sak.

Det är jävligt många som har klagat/klagar på san andreas delen i gtasajtens forum, ni kanske inte märkt det själva i den här delen, men i allmänt och de andra delarna klagas det någon enormt.

Och jag tycker nästan att klagomålen blivit värre än själva spammet, det är åtminstone som jag tycker, tycker att det är skön stämning här för det mesta, då det inte alls är lika vilt nu som det var för ett tag sen, men det klagas likförbannat ändå. :D

Jaja, klart att man vill att folk ska söka, men jag tycker att man kan säga det i en lite vänligare ton än att skriva med bara stora bokstäver att HORUNGEN ska lära sig att söka eller något sånt, kanske tog i lite där men det är i princip så det ser ut tycker jag.

Dessutom vill jag tacka azore som gör ett förjävla jobb i den här delen helt själv, då de andra moderatorerna inte är något aktiva alls i den här delen.

Ville bara säga det, har tänkt på det länge..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag har tänkt på en sak.

Det är jävligt många som har klagat/klagar på san andreas delen i gtasajtens forum, ni kanske inte märkt det själva i den här delen, men i allmänt och de andra delarna klagas det någon enormt.

Och jag tycker nästan att klagomålen blivit värre än själva spammet, det är åtminstone som jag tycker, tycker att det är skön stämning här för det mesta, då det inte alls är lika vilt nu som det var för ett tag sen, men det klagas likförbannat ändå. :D

Jaja, klart att man vill att folk ska söka, men jag tycker att man kan säga det i en lite vänligare ton än att skriva med bara stora bokstäver att HORUNGEN ska lära sig att söka eller något sånt, kanske tog i lite där men det är i princip så det ser ut tycker jag.

Dessutom vill jag tacka azore som gör ett förjävla jobb i den här delen helt själv, då de andra moderatorerna inte är något aktiva alls i den här delen.

Ville bara säga det, har tänkt på det länge..

Big Maddafakka Håller med till 100%! på det

det var just därför jag "lämnade" forumet förut.

Men nu orkar jag knappt tjafsta imot dom som håller på att att klaga och spama.

Så jag ignorerar dom bara

Klart slut // ZcruweN

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är ju ett klagomål, typ :D men visst har du rätt,

Jo förvisso, men inte på det "sättet" jag just skrev om. ^_^

Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)!

Skriv glada inlägg . Glada inlägg ger glada läsare .

Japp, klart den regeln ska följas, men det blir väl inte bättre av att man säger "Sök för i helvette din jävla n00b!!1" eller något i den stilen? Man kan ju istället länka till den tråden och säga åt honom att söka nästa gång.

Och jag tycker det är huvudsaken att man förstår vad personen skriver, det är ju 13-års gräns och då bör man kunna skriva acceptabelt.

Men det jag ville säga först av allt det var ju att det är så många i dem andra delarna som säger "Men vafan alla jävla sopor i San andreas forumet är ju helt jävla blåsta, jag ska fan lämna.. O.s.v.".

Tycker att det är jävligt dålig stil, med tanke på att det trots allt är ett GTA forum, och man kommer för att snacka gta, och då borde man inte lacka så jävla mycket om en person frågar en sak om GTA som någon frågat tidigare.

Däremot om någon gör en poll i allmänt med namnet "Vad gillar du för godis?" då spelar det ingen roll, det tycker jag är jävligt konstigt.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen får man tänka på en annan sak oxå! Även Azore...

Tror man får ha överseende med vissa saker ibland med. Gäller att väga det. GTASA kom ut för ganska lång tid sedan och det är nu så totalt sönder dissakerat att det i princip är omöjligt att skapa en tråd som vars ämne inte har varit uppe redan. Eller att innehållet är helt ointressant.

Poängen är: Ska inte GTASA-forumet bli som en död-öken så så måste vissa ämen få komma upp igen i form av nya trådar.

Stora ämen bör man, ja, söka efter så som bigfoot, leteherface, och andra galningar...

Men ämen som inte varit uppe på ett tag eller lika ofta, där tror jag att Azore måste vara mindre sträng.

---------------------------------

För övrigt: ipemthup_579749_0.gif TU, för Azores arbete...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Poängen är: Ska inte GTASA-forumet bli som en död-öken så måste vissa ämnen få komma upp igen i form av nya trådar.

På det sättet kommer vi bara att öka databasens storlek. Är det verkligen så kul att svara på en fråga tio gånger, när svaret är samma hela tiden? Nej, hellre en död-öken! :rolleyes:

ipemthup_579749_0.gif@Azore!

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...