Jump to content

GRIMs WEAPON pack Vol II


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Pyhon..? Jaha. Ska du ha en lika kul rekyl på den som I Vice City?

Nä, för fan, små revolvrar tycker jag man kan behöva!

JO sån rekyl äger! Speciellt efteråt när röven på Tommy drar ihop sig ^_^

Men varför tog man bort Python från SA? Det går ju inte att leka Cowoy utan den.

Det ja menar är att ja vill ha en revolver istället för Ljuddämparsaken.

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 129
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JO sån rekyl äger! Speciellt efteråt när röven på Tommy drar ihop sig :mellow:

Men varför tog man bort Python från SA? Det går ju inte att leka Cowoy utan den.

Det ja menar är att ja vill ha en revolver istället för Ljuddämparsaken.

Dom tog ju bort macheten skruvmejsel'n, hamaart,revolvern,granat med detronator M60'et och sedan tog dom bort en mycket bra grej.. Om sprang I vattnet I Vice så kom det vattendroppar på skärmen. Samma sak när man andvände motorsågen.

Bryr mig inte så mycket om Tommy's röv drar ihop sig eller inte. :huh:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag har ett problem med modden:

När jag har ersatt player_torso-filen, så kan jag inte längre spela GTA: SA, och måste installera om alltihoppa, och eftersom att jag är en mod-nörd och har en massa moddar installerade, så måste ju alla dom också installeras om. När jag ska starta ett nytt spel eller ladda ett sparat spel so laddar den först och sedan låser sig datorn. har det hänt för flera här eller har jag bara otur?

Annars så är det bara tummarna upp för en otroligt bra mod!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem med modden:

När jag har ersatt player_torso-filen, så kan jag inte längre spela GTA: SA, och måste installera om alltihoppa, och eftersom att jag är en mod-nörd och har en massa moddar installerade, så måste ju alla dom också installeras om. När jag ska starta ett nytt spel eller ladda ett sparat spel so laddar den först och sedan låser sig datorn. har det hänt för flera här eller har jag bara otur?

Annars så är det bara tummarna upp för en otroligt bra mod!

Ersätt player torso med original torson så borde det funka utan att instalera om.... men det verkar cpa sej på vissa gta versioner..... om du har köpt en svensk ver kan det vara felet... annars en grej är att ta rebuilt archive så ska det funka så testa det först

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ersätt player torso med original torson så borde det funka utan att instalera om.... men det verkar cpa sej på vissa gta versioner..... om du har köpt en svensk ver kan det vara felet... annars en grej är att ta rebuilt archive så ska det funka så testa det först

Ok. Men jag testade att lägga in original-torson igen, men jag var fortfarande tvungen att ominstallera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...