Jump to content

Behöver Hjälp!


Cyper
 Share

Recommended Posts

Jag har nyss gjort ett forum, dock så skulle jag villja ha lite hjälp.

Undrar om någon här vet ett lätt sätt att göra reklam för forumet och få ditt folk.

Och som sagt, var man kan göra reklamen, och vart det är lättast,smidigast och mäst folk.

Jag är medveten om att det kommer ligga mycket jobb bakom allt, men hjälp är alltid bra. Om denna tråden är onödig så lås den bara. Men gör helst det efter jag fått några seriösa och bra svar.

^_^

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör en hemsida!

På grund av invisionfree och liknande tjänster är det inte längre unikt att ha ett forum och om du inte vill försvinna i mängden bör du skapa en hemsida också. En hemsida med intressant innehåll drar mer besökare än enbart ett forum och om folk gillar sidan kommer de även registrera sig i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi, när man lägger upp en länk till ett forum och berättar om det, så blir folk arga, men nu när Cyprez förutseende nog inte lagt ut en länk, så vill alla se <_<

Klart...Man ska väl inte få lägga upp länkar utan att någon ber om det??

Men Cyprez, är det bara ett standard InvisionFree forum så kan du kvitta i att lägga upp det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG GJORDE JU UNGEFÄR SAMMA GREJ JU! Jag gjorde ett forum till en hemsida jag gjorde och fick en massa dummakommentarer om att det inte kommer att fungera! :)

www.MegaPoints.info.se

Förresten... vad är det för ett forum? Om det handlar om spel/film så kanske vi kan "joina" ihop? Vad sägs? Skulle vara kul om du kunde ta över mitt forum och sköta det åt mig... bara det hör till sidan och har med film och spel att göra. :) Tänk på det...

Redigerad av SnowstormGta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG GJORDE JU UNGEFÄR SAMMA GREJ JU! Jag gjorde ett forum till en hemsida jag gjorde och fick en massa dummakommentarer om att det inte kommer att fungera!  :)

www.MegaPoints.info.se

Förresten... vad är det för ett forum? Om det handlar om spel/film så kanske vi kan "joina" ihop? Vad sägs? Skulle vara kul om du kunde ta över mitt forum och sköta det åt mig... bara det hör till sidan och har med film och spel att göra. :) Tänk på det...

Jag skulle kunna ta över ditt forum har flera men inga aktiva.

Men jag kollade in din sida och den var snygg.

EDIT:Jag reggade mig jag heter A-MaN

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...