Jump to content

The clash!


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok, ontopic: clash är överskattade :)

...

Ursäkta, jag ville bara ge dig lite punkter: delvis eftersom du verkar sakna det i dina inlägg *oooh* och delvis pga att det är, minst sagt, vad din korkade kommentar förtjänar *OOOH (börjar dunka med skateboardens ena truck i den hårda asfalten) BANK BANK BANK*

...

.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...

Ursäkta, jag ville bara ge dig lite punkter: delvis eftersom du verkar sakna det i dina inlägg *oooh* och delvis pga att det är, minst sagt, vad din korkade kommentar förtjänar *OOOH (börjar dunka med skateboardens ena truck i den hårda asfalten) BANK BANK BANK*

...

.

Aj!!! *tar emot bonk av en skateboard*

vad är det för korkat med att jag tycker att the clash är överskattade?

är det att jag inte förklarar varför jag tycker dom är överskattade?

då kan jag förklara; jag tycker inte dom är jättedåliga, dom är lite småtrista men en del av deras klassiska låtar är ganska trevliga. men det är ganska oförståligt för mig hur de kan ha uppnått den legendariska status de besitter

that's why...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aj!!! *tar emot bonk av en skateboard*

vad är det för korkat med att jag tycker att the clash är överskattade?

är det att jag inte förklarar varför jag tycker dom är överskattade?

då kan jag förklara; jag tycker inte dom är jättedåliga, dom är lite småtrista men en del av deras klassiska låtar är ganska trevliga. men det är ganska oförståligt för mig hur de kan ha uppnått den legendariska status de besitter

that's why...

Ursäkta, men "småtrista" är nog inte ett ord man kan beskriva The Clash med, oavsett hur mycket man ogillar dom. Det är hur kreativt och nyskapande som helst, vilket är definitionen av "roligt". Anledningen till att jag tycker att det var en korkad kommentar är eftersom enligt mig så är dom snarare underskattade...

..Sandinista! är inlagd på den vackra iPoden! The Call Up på bussen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta, men "småtrista" är nog inte ett ord man kan beskriva The Clash med, oavsett hur mycket man ogillar dom. Det är hur kreativt och nyskapande som helst, vilket är definitionen av "roligt". Anledningen till att jag tycker att det var en korkad kommentar är eftersom enligt mig så är dom snarare underskattade...

..Sandinista! är inlagd på den vackra iPoden! The Call Up på bussen...

Min kompis lyssnade mycket på dom innan och jag tyckte dom verkade bra

så jag lånade skivorna av han och jag ville verkligen tycka om dom men det gick inte

dom må varit kreativa, men jag blir inte särskilt musikglädje när jag lyssnar på dom

(dvs jag känner mig inte glad, jag menade inte att dom inte hade musikglädje)

btw, alla säger sandinista säger att det är deras sämsta :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...