Jump to content

U.f.o


Weener
 Share

Recommended Posts

UFO....ingen vet om dom existerar eller ej....ganska coolt....Area 51 USAs hemligaste militärbas....ligger mitt i öknen....dom har spärrat av 3 kilometer runt själva ingången....och hör och häpna dom har rätt att beskjuta folk som passerar avspärrningarna......säg vad ni vill...men något skumt måste det va med Area 51....

jag tror starkt på att area 51 döljer något....stort...undra vad :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

nej jag tror inte heler vi är ensamma... men jag tror inte att någon/något har varit här...

Hur förklarar du Roswell då???....Nä jag tror inte heller att vi är ensamma i universum....jag tror däremot inte på annat liv i vår galax...men kanske innan vi kom hit...Hoggert:Tror på Area 51?...Det är ganska så bevisat att det existerar(Från början var det tänkt att det skulle va USAs hemligaste militär och forskningsbas för nått som inte övrig befolkning fick reda på vad(Dom flesta relaterar Area 51 till UFON)....men dom använder den säkert till hemlig vapen forskning(Också kanske???).....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan väldigt skum grej var att min pappa har en kompis som är väldigt ordeltlig poch aldrig hittar på och så så han och pappa satt och åt.

Pappa skojade lite om ufon en då blev han den andra väldigt allvarlig så han berättade:

Att han hadde sett 2 stycken grejer som han inrte kunde förklara med ord och efter dom flög två militär flygplan.Han blev lite inntresserad och ringde militären och undrade om du hadde några sånna flygplan uppe och dokm nekade förstårs så han ringde runt om i världen men alla nekade.Tillslut tröttnade dom och sa att dom hadde det men dom vara bara ute och flög lite.... :teehee:

Man märkte att dom döljde något ju.. jävligt skumt :rolleyes:

Jag lovar och kom inte och säg att jag hittar på för det är 100 procent sant!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm mystisk bild Karatemorfar

Hhur kunde du få bild på den??

Förklara ge oss info hru såg det ut och huyr lät det??

Jag tror också på Area 51...

Men jag tror inte att dom har fejkat första månlandningen...

Jag coh 2 av mina kompisar var ute på sommaren 2001 och jag hade lånat pappas kamera för vi skulle fjanta lite! Så såg min kompis (Mattias) den där flygande saken!!! Jag han ta 2 kort men det fösrsta blev fel då (UFOT) hamnade längst ner i vänstra hörnet!! Men det andra kortet blev ju bra.....

Och det där med Roswell är bara en bluff!! Den där så kallade Alien som dom hittade brevid (Ufot) Var en test gubbe (inte en riktig) till ett experiemnet och (Ufot) Var en väderballong och gubben var i ballongen för att testa!! Och dom som hade balongen har erkänt att det var en väderballong!! Det här har jag läst i Vetenskap och Mystik i Ilustrerad vetenskap

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag coh 2 av mina kompisar var ute på sommaren 2001 och jag hade lånat pappas kamera för vi skulle fjanta lite! Så såg min kompis (Mattias) den där flygande saken!!! Jag han ta 2 kort men det fösrsta blev fel då (UFOT) hamnade längst ner i vänstra hörnet!! Men det andra kortet blev ju bra.....

Och det där med Roswell är bara en bluff!! Den där så kallade Alien som dom hittade brevid (Ufot) Var en test gubbe (inte en riktig) till ett experiemnet och (Ufot) Var en väderballong och gubben var i ballongen för att testa!! Och dom som hade balongen har erkänt att det var en väderballong!! Det här har jag läst i Vetenskap och Mystik i Ilustrerad vetenskap

Om det var en bluff...så...existerar nog inte så kallade Aliens iaf då....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

undrar hur man får jobb på Area 51 ? :rolleyes:

Hmm...för det första bör man va Elit soldat eller en(MYCKET)bra forskare....och en annan sak....ett litet Area 51 ordspråk: Du hittar inte Area51 det är Area 51 som hittar dig.....det betyder att du inte bara kan gå och ansöka om att få jobba där....det är dom som kommer till dig(Inte bokstavligt....det vore ju lite sjukt om ett helt forskningslabb som delvis ligger under jorden kommer gående...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, kanske... Men tänk på dom stackarna som vill sluta arbeta där...Det blir nog inte lätt för dom... :rolleyes:

Såg ett program om det en gång....det var en kille som hadde legat på sinnesjukhus i typ 12 år....när han kom ut hävdade han att han tidigare jobbat på Area 51....ingen trodde på honom...men han avslöjade precisa detaljer....några veckor senare hittades han skjuten i sin lägenhet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...