Jump to content

jag behöver en logo...


eightball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

om man tänker så här: vi (mitt team som utvecklar star wars episod 2 pc-spelet) heter Orbital Productions. låt oss säga att vi är 10 stycken som kommer på ca 30 namn var...det blir 300 namn. vi fick bestämma och rösta och komma överens som faaaaen. vi hade allt från EyeBall Corp till Insomnia Productions...nåväl nog med skitsnack...det jag försöker säga är att det är svårt att hitta på ett bra namn. tänk på vad din sida inriktar sig på: spel. då kan man enkelt få fram game, gamez, cyber, internet, rpg, action, adventure osv. Försök att hitta på nån bra kombination av ett ord som relaterar till spel, och sen ett ord som relaterar till internet, tidningar. exempelvis Gamerz Mag. om du behöver inspiration eller tips, besök .Seventh Sanctum, dom har asmånga namn generatorer

Gör du ett starwars episod 2 spel?? vad gör man där då??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste det vara nya spel eller kan det vara gamla spel också? Vilken typ av spel vill du ha recensioner på? Måste det vara PC-spel eller kan det vara online-spel i flash, shockwave eller liknande?

Det kan vara PC, Xbox eller GameCube Spel. Inte shockwave flash eller hemmagjorda.

Spelen kan vara hur gamla som hellst, tom. pingpong 0.01 beta :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske kan skriva en recension på Sim City 2000. :lol:

Hur ser betyg-systemet ut? :D

skala 0-10.

Så här ska det vara:

Förord

Tex. Jag har alltid gillat byggar spel...så jag har längtat efter det här (minst 4 rader!)

Story (9/10)

Man börjar först på ett café....(minst 5 rader!)

Filmsekvenser (10/10)

Jätte bra animerat och rösterna följer munnrörelsarna.... (Minst 3 rader!)

Grafik (9/10)

Bra grafik och snygga animationer och få buggar! (minst 5 rader!)

Ljud (8/10)

Jätte bra ljudeffekter och ett jätte bra soundtrack (minst 5 rader!)

Spelglädje (9/10)

Jätte kul spel. (minst 7 rader!)

Slutord

Jätte bra spel. Bra story. (minst 5 rader!)

Betyg:

9

så ska det vara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok... ni som är med på sidan kan börja skicka in recensioner...tänk på att dom ska vara SERIÖSA.

Skicka dom till johannes_keinestam@hotmail.com i ett txt eller doc dokument.

Om ni inte är med än så anmäl er här i denna tråden.

Yo...lugna dig lite...1.Jag tycker att sidan ska va inriktad på bara PC spel(Eller bara tv spel...inget jag rekomenderar dock)....2.Recensioner av gamla spel?...Varför då???.....3.Varför har du bestämt att det ska va story, filmsekvenser..osv...i den ordningen och med exakta rader....för mig verkar det aningen påklistrat(Dessutom är 100% betyg recensioner roligare..min åsikt)....du skriver även att de som anmält sig ska skicka in recensioner....är inte det lite tidigt???

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yo...lugna dig lite...1.Jag tycker att sidan ska va inriktad på bara PC spel(Eller bara tv spel...inget jag rekomenderar dock)....2.Recensioner av gamla spel?...Varför då???.....3.Varför har du bestämt att det ska va story, filmsekvenser..osv...i den ordningen och med exakta rader....för mig verkar det aningen påklistrat(Dessutom är 100% betyg recensioner roligare..min åsikt)....du skriver även att de som anmält sig ska skicka in recensioner....är inte det lite tidigt???

1. Ja, Jag ska ändra bara till PC spel nu...

2. För att sånna här sidor är ju för sånna som inte vet om dom ska köpa spelet eller inte... Tänk om dom ska köpa GTA men vet inte om det är bra. Då kanske vi skriver att det är värt att köpa och då har vi hjälpt honom...

3. Ok. Ni kan ha i vilken ordning som hellst, men skriv INTE får lite!!!

Och tänk om någon går in på sidan med inga recensioner på....kul! :lol:

Redigerad av eightball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja e rätt bra på att göra hemsidor, jobbar med frontpage och kan få till riktigt snygga. Så ja kan vara delaktig så säg bara va som ska göras

nej jag behöver inte hjälp med att göra hemsidan men jag behöver en snygg Loggo... Skulle du kunna fixa det...?

Hälst nått som har med spel att göra.

Vill du inte vara med och skriva recensioner också?

Och speeder också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...