Jump to content

En mod som gör Leatherface sann?


skez
 Share

Recommended Posts

Jag kan inte språket sidan och readme filen e på. Men det verkar som att det är en mod som gör att Leatherface går omkring i skogen. Någon som kanske kan språket lite eller kan installera och sen berätta hur man gör? :P

http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...on=file&id=4278

Kolla filerna som är med modden så kan du kanske bara ersätta dem o se hur det blir?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ej läasa detta språk med han/hon som skrev detta är från italy. Japp. massor med .bin filer hmm mer om över språket snart.. (hoppas jag)

Istruzioni (Instructions) det är vad jag kan :P. Annars vad jag kan komma på vad du ska göra är Sök på nätet. Först på Italian Dictionary och sed vad du får.

Men det bästa du kan göra för information är att gå in på www.GTANetwork.it

och hör efter :D

Redigerad av Balor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ +-+-+-+-+

|P|a|n|o|p|t|i|c|o|n| |K|i|l|l|e|r| |M|o|d|

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ +-+-+-+-+

Author: Zeb89

Date: August 2005

Version: 1.0

This mod will allow the added one of the fantomatico killer

with the electric saw in order to render the game of Saint Andreas

still more mysterious and full than fascination.

- Instructions:

To replace the folder "contained Script" in the archives.zip to that one it originates situated them to the inside of "the

Given" folder, in Saint Andreas.

With IMG Tool 2,0 to open the rows "gta3.img ", situated in "models", to try and to replace rows "CWMYHB1.txd "with that one modified to the inside of the archives.

In order to make to work the modification it is necessary to begin one

new separated!

* If you have need of detailed guides www visit.GTANetwork.it, to the section "Tutorials" *

- Like finding the killer:

The murderous fantomatico with the electric saw can be found in one of

the huts to the south-west of "The Panopticon".

More For files, tutorials and more about GTA you can visit the www.GTANetwork.it webiste!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

|G|T|A|N|e|t|w|o|r|k|.|i|t|

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

© 2005 Zeb89 - All the straight ones reserve you - All Rights

Reserved

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har glömt var "The Panopticon" ligger, det var ett tag sen jag lirade, om nån pekar ut det, så installerar jag SA igen, och åker dit och ser om det finns nåt där(och tar troligtvis screens).

Där ligger den:

Edit: För er som är intresserade så kan ni ju söka hemlisar på den här kartan, dock små suddiga bokstäver då jag inte ville göra för stor bild. :teehee:

post-11-1125070239_thumb.jpg

Redigerad av emgee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är inte sant, det var en fattig skin som inte ens liknade leatherface.

ni kan ju testa att öppna txd nästa gång :teehee:

denna modden gör nog bara så att en "lantis" med ny skin springer omkring o attackerar med en motorsåg

Förmodligen, eller så äre CJ med hockeymask som springer omkring med en motorsåg! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förmodligen, eller så äre CJ med hockeymask som springer omkring med en motorsåg! ^^

Nej det är det inte det är bara en lantis med en nya skin på ansiktet som är enkel

men det finns ju redan en hocky mask i spelet men jävligt ful, men jag har re skinnat den, har lite screenies i mod showroom, ska nog fixa lite till snart u höja resulutionen på jackan....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är det inte det är bara en lantis med en nya skin på ansiktet som är enkel

men det finns ju redan en hocky mask i spelet men jävligt ful, men jag har re skinnat den, har lite screenies i mod showroom, ska nog fixa lite till snart u höja resulutionen på jackan....

Kollade i den tråden på dina bilder men jag märkte ingen särskild skillnad på hockeymasken. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...