Jump to content

"LCS video" *Säkerligen fake*


Kaboom
 Share

Recommended Posts

Behöver ju inte vara fejk, nån kille på en hemsida fick ju provspela en nästan fullständig version av spelet.

Denna är ifrån den killen, han ljuger nog.

Jag menar, titta på när spelet laddar, notera bilderna (GTA Advance, GTA3).

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Um, tror du verkligen att Rockstar har börjat ta bilder ifrån gamla spel och lägger in dem i nya?

Nej, det gör dem inte...

Ja, varför skulle de inte göra det? Det är bara bilder. Det fanns t.o.m. byggnader i SA som fanns redan i VC, direkt överförda från VC till SA. Finns även andra byggnader från VC i SA. Du kanske inte visste att R* rev ner VC och byggde SA på samma grund, och sen byggde ut.

Och varför måste du låta så nedlåtande? Jag struntar i vad du kan om Modding, men du

behöver fan inte låta som jag är korkad. Ingen gillar otrevliga personer, oavsett om det

är på internet eller IRL. En dag är du otrevlig mot fel person vid fel tidpunkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, varför skulle de inte göra det? Det är bara bilder. Det fanns t.o.m. byggnader i SA som fanns redan i VC, direkt överförda från VC till SA. Finns även andra byggnader från VC i SA. Du kanske inte visste att R* rev ner VC och byggde SA på samma grund, och sen byggde ut.

Och varför måste du låta så nedlåtande? Jag struntar i vad du kan om Modding, men du

behöver fan inte låta som jag är korkad. Ingen gillar otrevliga personer, oavsett om det

är på internet eller IRL. En dag är du otrevlig mot fel person vid fel tidpunkt.

Du borde veta att dem inte har "rivit ner" VC, dem skrev om RW fysikmotorn, lite mer för tredje gången, vilket du tydligen inte visste, det är möjligt att det fanns byggnader ifrån VC i SA, men vad vill du komma fram till?

Jag låter inte nedlåtande enligt mig, vem har sagt att du ska bry dig om vad jag kan inom modding?

Jag har inte försökt få dig att framstå som korkad och om du tycker det så ber jag om ursäkt då?

Jag förstår mig riktigt inte på dig just nu..

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snygg!

om det nu är den som ska användas

Edit1: är det inte phil cassidy på bilden där nere te vänster

Edit2: Hur kul är det o se en laddningskärm

Edit3: det kommer ju ändå 1 september eller nåt så det är ju inte så länge kvar

Ja, den ska användas.

Nej, det är inte Phil där nere till vänster.

Det är väldigt kul att se en "laddningsskärm".

Det kommer inte 1 September, nej.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan stämma..

Men titta på denna listan:

Gamespot says: September 1, 2005.

EGM (Spanish) says: October 2005 (not specific).

GamesTM says: October 2005 (not specific).

IGN (America) says: October 1, 2005.

Wikipedia says: October 2, 2005.

EB Games (American) says: October 2, 2005.

Play says: October 7, 2005.

Amazon (UK) says: October 14, 2005.

Amazon (America) says: October 15, 2005.

Best Prices says November 23, 2005.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Ser väldigt fake ut. GTA3 artworken avslöjar det. varför skulle R* återanvända de?

Det skulle ju kunna vara så att de har gjort sådär som det heter när man gör om ett spel ifrån tex ps2 till pc. Kommer verkligen inte på ordet.

Och eftersom att det inte är någon som spelat det här (vad jag har hört) så ingen vet ju egentligen hur det ser ut.

Mycket möjligt att det är det riktiga alltså, men eftersom att de inte visar mer än startskärmen och laddningen så vet i katten om det är riktigt.

Det får jag nog inte veta förrens jag köper det själv efter jul. Men jag lovar att jag ska meddela er om det då. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle ju kunna vara så att de har gjort sådär som det heter när man gör om ett spel ifrån tex ps2 till pc. Kommer verkligen inte på ordet.

Och eftersom att det inte är någon som spelat det här (vad jag har hört) så ingen vet ju egentligen hur det ser ut.

Mycket möjligt att det är det riktiga alltså, men eftersom att de inte visar mer än startskärmen och laddningen så vet i katten om det är riktigt.

Det får jag nog inte veta förrens jag köper det själv efter jul. Men jag lovar att jag ska meddela er om det då. :ermm:

Konvertera är nog ordet du söker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...