Tux Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Vilken tyckte ni va bäst? Vote: The Two Towers P.S: Är det nån som vet om "The Hobbit" ska komma iår? jag hörde att den skulle komma till bio år 2005 men... den verkar ej ha kommit än. OBS!: Om du letar efter den officiela tråden för alla spelen så hittar du den här! Redigerad 15 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Egentligen gillar jag inte LotR-filmerna särskilt mycket längre men min favorit är i alla fall The Two Towers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 1:an var bara tråkig, 3:an var för lång så Vote: Two Towers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vote: The Lord of the Rings: The Two Towers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 3:an, det var mest "krig" i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 1:an va rätt seg, 3:an hade världshistoriens lsegaste slut, speciellt när man vart pissnödig halva filmen... Vote: Two Towers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Nüll vote! Alla är sega och tråkiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Alla är grymt bra, men mäst ettan sen trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 1: 3:an 2: 1:an 3: 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tyckte att 2 var mycket fetar en 3:an. Gillar att de fördjupade sig i helms deep medan de bara visa små snuttar i krigen i 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det var svårt... Men jag votade The fellowsip of the ring. Gillar början (iaf på special extended) där Bilbo berättar om Hober. Sedan är den vackrast. Det enda som jag tycker fattas är en fet blaffe- strid som i de två andra filmerna. Trean är aningen för seg på slutet, och tvåan tycker jag är lite för handlingsfattig. Fast det är kul med Gollum och hela faderullan Det är kul att se när man läst boken också... Vad jag hatar är när folk säger "Sagan om Ringen". Det är egentligen bara första delen, man borde säga "Härskarringen" ! Nu är den dessutom nyöversatt, så jag säger Ringarnas Herre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vote:tredie men andra är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Gillar sista bäst, men alla är jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Den första är klart bäst! Sån trevlig stämning och fina miljöer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Allihopa är fantastiska, The Return of the King är dock min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tycker mest om ettan, det var den som fick mig att bry mig om filmerna över huvud taget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Sista filmen var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vote: Sagan om Konungens Återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag gillade alla när jag såg dom första gången. När jag såg 1:an på bio så kollade jag bara på den och när den var slut, "Har det redan gått 3 och en halv timme?". Idag när jsg ser den tröttnar jag ganska fort. 2:an var ännu bättre, och gjorde att man var tvungen att se sista delen. =) Alla filmerna är mästerverk(när man ser dom första gången...), men min favorit är nog Sagan om Konungens Återkomst. Hm, kan det ha nåt att göra med att den är nyast och jag inte sett den lika mycket som de andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eztevez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) . Redigerad 10 november, 2011 av eztevez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts