Jump to content

Lord Of The Rings


Tux
 Share

Vilken av dom 3 Sagan om ringen filmerna gillade du bäst?  

47 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vilken tyckte ni va bäst? :(

Vote: The Two Towers

P.S: Är det nån som vet om "The Hobbit" ska komma iår? jag hörde att den skulle komma till bio år 2005 men... den verkar ej ha kommit än. :huh:

OBS!: Om du letar efter den officiela tråden för alla spelen så hittar du den här!

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var svårt... Men jag votade The fellowsip of the ring. Gillar början (iaf på special extended) där Bilbo berättar om Hober. Sedan är den vackrast. Det enda som jag tycker fattas är en fet blaffe- strid som i de två andra filmerna.

Trean är aningen för seg på slutet, och tvåan tycker jag är lite för handlingsfattig. Fast det är kul med Gollum och hela faderullan ^_^ Det är kul att se när man läst boken också...

Vad jag hatar är när folk säger "Sagan om Ringen". Det är egentligen bara första delen, man borde säga "Härskarringen" :P ! Nu är den dessutom nyöversatt, så jag säger Ringarnas Herre :ermm:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade alla när jag såg dom första gången. När jag såg 1:an på bio så kollade jag bara på den och när den var slut, "Har det redan gått 3 och en halv timme?". Idag när jsg ser den tröttnar jag ganska fort. 2:an var ännu bättre, och gjorde att man var tvungen att se sista delen. =)

Alla filmerna är mästerverk(när man ser dom första gången...), men min favorit är nog Sagan om Konungens Återkomst. Hm, kan det ha nåt att göra med att den är nyast och jag inte sett den lika mycket som de andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...