Jump to content

Slipknot


Renard
 Share

Recommended Posts

Bra sagt av Renard, man har inget att göra här om man inte gillar Slipknot.

Ja, jag älskar Slipknot, helt klart det bästa bandet.

Dom har en egen stil. Men People=Shit och Wait and bleed gör dom mycket sämre nu tycker jag. Men annars allt annat dom gör är jätte bra.

I och med att dom har masker och egna kläder gör det bättre också.

Maskerna betyder också väldigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte gillar SK, bry dig inte om denna tråd.

Så du gör en topic som enbar är till för att hylla bandet, man får inte vara med och diskutera om man inte dyrkar bandet? Fånigt! Det här är ett diskussionsforum och det är meningen att man ska diskutera, (i detta fallet slipknot) om du vill hylla bandet är det väl lättare att gå in på deras officiella forum? För att avsluta så måste jag säga att det låter väldigt fjantigt att förkorta namnet till "SK".. Hur funktionellt och praktiskt det än må vara.

EDIT: Personligen tycker jag om bandet, men det finns många fler bättre artister.

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt mig betyder inte maskerna mycket för mig. ;)

Jag vet mycket (en del iaf) om vissa medlemmar i bandet , Jag tycker Coreys historia är väldigt intresant. Jag gillar texterna , aggresiviteten och musiken såklart.

-_-

EDIT: Jag gillar låtar där Shawn sjunger i! :)

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du gör en topic som enbar är till för att hylla bandet, man får inte vara med och diskutera om man inte dyrkar bandet? Fånigt! Det här är ett diskussionsforum och det är meningen att man ska diskutera, (i detta fallet slipknot) om du vill hylla bandet är det väl lättare att gå in på deras officiella forum? För att avsluta så måste jag säga att det låter väldigt fjantigt att förkorta namnet till "SK".. Hur funktionellt och praktiskt det än må vara.

W0rd

Gillade dem förut, sen växte jag upp och fann inte längre någon mening med deras texter, t.ex. att människor är skit som en refräng. och dem där maskerna, det är bara löjligt. tycker deras image är lite pinsam faktist.

Men det är vad jag tycker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd

Gillade dem förut, sen växte jag upp och fann inte längre någon mening med deras texter, t.ex. att människor är skit som en refräng. och dem där maskerna, det är bara löjligt. tycker deras image är lite pinsam faktist.

Men det är vad jag tycker

Orka bry sig om image, de kunde likagärna vara nakna på scen, det är musiken som gäller. Sen om man gillar ett bands image är det bara en bonus :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...