Jump to content

Senast inskaffade album?


Ace
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 285
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Konstigt att du tycker aquiesce känns oinspirerad...tycker att det är riktigt bra tryck i den, publiken går igång och schyst med delad refräng! tycker för övrigt att du borde införskaffa familiar to millions. Fördelarna är att den är bättre ljudkvalité, bättre sound (bättre kompgitarrer,bas osv). Nackdelar är att kanske publiken känns lite mindre inspirerade och kanske även bandet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt att du tycker aquiesce känns oinspirerad...tycker att det är riktigt bra tryck i den, publiken går igång och schyst med delad refräng! tycker för övrigt att du borde införskaffa familiar to millions. Fördelarna är att den är bättre ljudkvalité, bättre sound (bättre kompgitarrer,bas osv). Nackdelar är att kanske publiken känns lite mindre inspirerade och kanske även bandet.

Stämningen var sådär. Acquiesce på Familiar to millions är bättre, och det var förresten den blå versionen av den som var min första oasis-platta.

tycker också att don't look back in anger på familiar är otroligt bra.

För att inte tala om Gas Panic! Där låter Liam som jag vill att han ska låta, och själva låten är riktigt dåligt producerad på sotsog. Men på familiar skrämde den skiten ur mig redan första gången jag hörde den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gas panic har aldrig varit min favoritlåt. Sanningen är att jag tycker den är väldigt o-oasis och lite löjlig textmässigt

Sedan är ju bandet så jävla tight på familiar, att sparka guigsy och bonehead var nog bra för soundets skull men kanske inte för känslan.

Ni har kommit in på Oasis ^_^

Dont look baclk in anger, Wonderwall, Rockin Chair, Hindu Times, Stand by me, Live forever och Idlers dream är mina absoluta favoritlåtar! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...