Jump to content

Senast inskaffade album?


Ace
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 285
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan va kul att se streetwaves inköp av skivor! du kommer inte bli besviken av there and then!! bättre version av champagne supernova har nog sällan spelats.

Mitt senaste inköp:

Radiohead - Live in Paris (bootleg)

Doves - Lost Souls

Vines - Highly Evolved

White Stripes - De Stilj, Hotel Yorba singel

Smiths - The Queen Is Dead (inte världens mest överskattade album!)

Smashing Pumpkins- Earphoria

Razorlight - Up all night

Dispatch - Who are we living for?

Bright Eyes - Fevers and mirrors

Ben Folds Five - The Unauthorized Biografy of Reinhold Messner

Bloc Party - Silent Alarm

Ben Folds Five och bright eyes kanske är något att kolla upp för okka lille? You will NOT be disapointed

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va kul att se streetwaves inköp av skivor! du kommer inte bli besviken av there and then!! bättre version av champagne supernova har nog sällan spelats.

Mitt senaste inköp:

Radiohead - Live in Paris (bootleg)

Doves - Lost Souls

Vines - Highly Evolved

White Stripes - De Stilj, Hotel Yorba singel

Smiths - The Queen Is Dead (inte världens mest överskattade album!)

Smashing Pumpkins- Earphoria

Razorlight - Up all night

Dispatch - Who are we living for?

Bright Eyes - Fevers and mirrors

Ben Folds Five - The Unauthorized Biografy of Reinhold Messner

Bloc Party - Silent Alarm

Ben Folds Five och bright eyes kanske är något att kolla upp för okka lille? You will NOT be disapointed

Jag vet, jag lyssnar bara på väldigt bra musik :mellow:

Det skulle lika gärna kunnat vara jag som beställt de där skivorna. Iofs har jag redan Fevers and mirrors och Silent alarm. (jag tycker att ep-versionen av banquet är bättre än albumversionen förresten. tycker du ska skaffa bloc party ep eller själva singeln, eller bådadera)

Idag fick jag förresten hem BRMC, go for the show av Facer, Vanessa & The O's, hello saferide-singlarna, there and then och sandinista! ska bli kul att lyssna in mig på alltihop ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aa bloc party är riktigt bra! ska absolut tänka över dom där tipsen även om jag är i en djup ekonomisk kris när jag ska åka och se oasis i köpenhamn här om nån vecka...

för övrigt finns det få grejer som är så oslagbara som när Liam Gallagher kommer in hög som ett jävla hus in på arenan i en träningsoverall och svär o spottar lite! MUSIKHISTORIA... :wub:

Redigerad av GrandTheftCarl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade förresten på There and then nyss. Jävligt bra måste jag säga, höjdpunkterna var när Noel satt relativt ensam på sen med gitarr (Morning glory, The masterplan) och Champagne supernova, Live forever, wonderwall och Round are way. Måste dessutom säga att Cum on feel the noize är som klippt och skuren för Oasis.

Acquiesce tycker jag var jävligt oinspirerad och tråkig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...