Jump to content

Tibia


T-Ryder
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 391
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 months later...
Tjo, började med tibia idag och jag undrar var en lvl 20 druid kan hunta. Jag är INTE prem user.

Rotworms i Fibula. (Ofta många som bottar här dock, men om du har tur och är ensam är det bra exp, om du ska levla) eller Frost Trolls under Venore är också ett bra tips, dock även här ofta stor risk för bottare. Dessutom kan du röra dig mot kazzordon och gå ner i en av grottorna med Dwarfs, håll utkik efter Dwarf Soldiers och Dwarf Guards bara. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rotworms i Fibula. (Ofta många som bottar här dock, men om du har tur och är ensam är det bra exp, om du ska levla) eller Frost Trolls under Venore är också ett bra tips, dock även här ofta stor risk för bottare. Dessutom kan du röra dig mot kazzordon och gå ner i en av grottorna med Dwarfs, håll utkik efter Dwarf Soldiers och Dwarf Guards bara. :rolleyes:

2 frågor

1:Var ligger fibula

2: Är fibula för No-prems?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
Necros i Darasia?

(Hur fan minns jag det än... -.-)

Shibby Stell (: Du gifte dig med min rl granne, bassetss (typ?) hihi. Old Aurea ägde.

-onT - Dra vamps, med WoF och exori flams. På 45 drar du Ancient scarabs i stone-tomb.

Spelar när jag är bored, ligger på level 59 just nu :lol:

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shibby Stell (: Du gifte dig med min rl granne, bassetss (typ?) hihi. Old Aurea ägde.

-onT - Dra vamps, med WoF och exori flams. På 45 drar du Ancient scarabs i stone-tomb.

Spelar när jag är bored, ligger på level 59 just nu :lol:

LOL!

Bassetass är bara en av många "fruar". lewl. Polygami var jättevanligt där, hade faktist flera fruar samtidigt ett tag, men det blev svårt när dom skulle ha plats i mina hus. Fick inte ha något ifred.

Hur är det med henne nuförtiden? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL!

Bassetass är bara en av många "fruar". lewl. Polygami var jättevanligt där, hade faktist flera fruar samtidigt ett tag, men det blev svårt när dom skulle ha plats i mina hus. Fick inte ha något ifred.

Hur är det med henne nuförtiden? :(

Han* :mellow: . Antar att han är okej :( snackar inte dagligen med honom precis, tråkig handboll freak :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...