Jump to content

Självporträtt i paint!


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Bilden är för perfekt, det är näst intill omöjligt att göra "förkortningen" så perfekt, dvs att saker och ting är mindre ju längre ifrån det är, plus att de måste ha rätt vinkel. Det finns egentligen bara ett sätt att få det så- genom att ta ett foto. Jag tvekar inte en sekund på att StellHell är duktig i Paint, men här borde han ha använt hjälp.

Antingen är Stellan en stor lögnhals, eller så är han en mästare i Paint.

W0rd, man ser när folk använder bild under ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min farsa som är bildlärare såg bilden , Han sa att din mamma inte borde få vara bildlärare.

Haha, bara älskar den kommentaren. ^_^

För att tvätta bort den skit ni slängt kan jag säga att jag har kollar på ett foto ja. Ett foto jag har hållt i min hand(inte när jag målat såklart)

Jag skryter inte men jag har varit rätt "skillad" i pixelart men det mesta av det jag målat har försvunnit av datorbyte/formateringar.

Sen har jag inte målat någon pixelart på över ett år så jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig kan göra en lika bra bild igen om jag skulle försöka nu idag.

Slänger upp ett till självporträtt jag gjorde innan det jag postade innan. Gjorde ett par stycken för jag minns att det fanns en liknande topic här på gtasajten för något år sedan. -_-

post-24-1123258346_thumb.jpg

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, bara älskar den kommentaren. :P

För att tvätta bort den skit ni slängt kan jag säga att jag har kollar på ett foto ja. Ett foto jag har hållt i min hand(inte när jag målat såklart)

Jag skryter inte men jag har varit rätt "skillad" i pixelart men det mesta av det jag målat har försvunnit av datorbyte/formateringar.

Sen har jag inte målat någon pixelart på över ett år så jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig kan göra en lika bra bild igen om jag skulle försöka nu idag.

Slänger upp ett till självporträtt jag gjorde innan det jag postade innan. Gjorde ett par stycken för jag minns att det fanns en liknande topic här på gtasajten för något år sedan. ;)

Vackert, den är ifrån din profilbild va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...