Jump to content

GTAsajten i 3D


LunCh
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 156
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Har en liten önskning, jag är inte så känd här kanske men jag undrar om nån orkar göra en fin graffiti målning där det står emgee? Och lägga det på nån av byggnaderna? :wacko:

Edit: Och så tycker jag att Grim(back, borde få en egen Ammo-Nation, där har kan lägga upp alla sina vapen-skins! ;D

Redigerad av emgee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liten önskning, jag är inte så känd här kanske men jag undrar om nån orkar göra en fin graffiti målning där det står emgee? Och lägga det på nån av byggnaderna? :wacko:

Edit: Och så tycker jag att Grim(back, borde få en egen Ammo-Nation, där har kan lägga upp alla sina vapen-skins! ;D

Haha ohyeah det låterfinfint :blink:

jag har så jävla mycket ide'er till sa men så lite ork och tid

men hadde velat göra en ny ammunation med 3d vapen på väggarna mina altså och skinna om killen i kassan till mig för vi har samma form... förutom hans mustach :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kan ju bygga ett hotell med rum för de lite mindre kända med ändå kända här på forumet :lol:, iofs skulle det nog vara jobbigt att bygga rum till alla (visserligen behöver man inte behöva kunna gå in i de rummen), så då kan man väl göra ett nyckelställe inne på hotellet där det står typ Nyckeln "5" och en klisterlapp med forumitens namn på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...