Jump to content

GTAsajten i 3D


LunCh
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 156
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För det första så ligger modding forumet i Grand Theft Auto sektionen, därmed handlar det om GTA spelen.

Dessutom så "moddar" dem ingenting här.

Nej, du har rätt. Misstag av mig från första början. Var nog inte riktigt vaken. (w00t)

Har du något bättre förslag på forum dit tråden kan flyttas?. För i mitt huvud står det mesta still nu. (Första semester dagen) :ermm:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ville bara säga att fengelset e 99,9% klart ska bara texturera Hemulen och Potzorks namn.. det var dom som skule sitta i fengelset va ?? (w00t)

Skulle någon kunna skriva deras namn på olika skyltar på nån bild som var deras kännetecken, eller va man ska säga :ermm: (storlek ungefär 600x130)

Redigerad av Copstar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var snällt. B)

;)

Vart faktiskt ganska nöjd, men texturerna kommer inte finnas kvar när man spelar med det,

Och jag har ett problem: Jag har läst i nån tråd att alla som är blåa syns inte i spelet, läste det för 1dag sen och då var det försent, jag har texturerat över alla blåa ställen, så kan man typ selekta hela huset och sen högerklicka osv.?

Och det är meningen att den ska vara en Ö ute i havet, allså enbart båt som gäller.

btw:det är mitt första hus så inga onödiga kommentarer :P

bilder:

post-11-1123801139_thumb.jpg

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...