Jump to content

Mitt uppdrag...


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag har inte hunnit göra klart mitt uppdrag än och jag kommer inte hinna göra klart det inom den närmsta tiden då jag har massor annat att göra på GTAsajten. Men jag släpper uppdraget ändå... hellre ett halvfärdigt uppdrag än inget alls :lol:

Detta är det första uppdraget som gjorts via styrning av minnet så njut! Jag har även berättat för mission-proffsen om detta och förhoppningsvis kommer vi alltså få se fler sådan här uppdrag senare!

Varför är det så bra att styra uppdragen via minnet då?

För det första behöver man inte installera något (det kommer ni få se när ni kör min mission-mod här nedanför) utan det är bara att trycka på en knapp så startas uppdraget, lättare kan det inte bli! Dessutom finns det nu chans till lite mer interaktiva tjänster som tex internet. Om jag vill kan jag göra ett uppdrag där man ska köra bil genom staden och där man får en sluttid. Denna tid kan sedan registreras på internet och man kan därmed lätt fixa en topplista på de bästa tiderna osv. Det finns massor man kan göra!

Till saken! :lol:

Ladda ner uppdraget här (~200 kb)

Testa med att ladda ner och installera Visual Basic Run-Time 6.0 från Microsoft om programmet säger att det fattas nån fil.

OBS! Det är fullt normalt om GTA3 hänger sig efter att man har klarat uppdraget...

Ha kul! :lol:

Sen måste jag också tillägga att GTA3 Admin Console har varit till extremt mycket hjälp! Utan det hade jag inte lyckats för jag kunde inget om GTA3's minnesadresser innan. Uppdraget är också (till skillnad från mitt förra program som kontaktade GTAsajten) byggt ovanpå GTA3 Admin Console vilket har gjort arbetet lite enklare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket fel ni har fått men jag har inte kunna testa modden helt... :angry:

anders2: Jag har också fått det felet och jag antar att det händer när man ser en annan infernus, men som sagt uppdraget är slut där...

GTA3 freak: Testa med att starta om eller skriv ett annat namn.

Ska testa. Jag provade att starta om en gång men....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej!!!!!!

Ibland när jag spelade på det uppdraget stängdes spelet ner och jag fick upp det här medelandet. Men sedan när jag nu har tagigt bort mission moden kommer fortfarande medelandet upp, någon som kan hjälpa mig?

Ähh... De får jag alltid upp. Det fick min kompis på sin några minuters gamla dator förut. XP. Hade inte gta3.

Ömm...

De kom upp nån ruta för mig förut.

"This is no a game for children"

Sen 3 knappar... "Ignore" och 2 andra... :rolleyes:

mysko. Kan de ha varit PyrroMaster? PyrroMaster é en "snäll" hacker! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh... De får jag alltid upp. Det fick min kompis på sin några minuters gamla dator förut. XP. Hade inte gta3.

Ömm...

De kom upp nån ruta för mig förut.

"This is no a game for children"

Sen 3 knappar... "Ignore" och 2 andra... :rolleyes:

mysko. Kan de ha varit PyrroMaster? PyrroMaster é en "snäll" hacker! ;)

Nä det är nått med minnet.

Och vem f*n är Pyrromaster?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...