Jump to content

Gta har fått skulden


MyStiC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

.

http://www.cbsnews.com/stories/2005/07/13/...ain708794.shtml

Läs!!.. Förjävligt enligt mig!!!  :)

Ingenting nytt.

Om du skulle kunna lära dig att läsa på förstasidan (Länk) så hade du och alla andra idioter sett att det redan har skrivits en nyhet om detta.

m0rd0r:

Det ända han gjorde var att han möjliggjorde så att man kunde använda koden som ROCKSTAR SJÄLVA SKREV MEN "LÅSTE".

Så nej, det är synd om Rockstar, inte honom.

Dessutom så vill jag säga att Rockstar beter sig som idioter angående detta.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingenting nytt.

Om du skulle kunna lära dig att läsa på förstasidan (Länk) så hade du och alla andra idioter sett att det redan har skrivits en nyhet om detta.

m0rd0r:

Det ända han gjorde var att han möjliggjorde så att man kunde använda koden som ROCKSTAR SJÄLVA SKREV MEN "LÅSTE".

Så nej, det är synd om Rockstar, inte honom.

Dessutom så vill jag säga att Rockstar beter sig som idioter angående detta.

Du behöver inte bli så jävla kaxig för att du hade rätt en enda gång, blir så jävla irreterad på folk som du! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte bli så jävla kaxig för att du hade rätt en enda gång, blir så jävla irreterad på folk som du!  :)

Definiera kaxig.

Vad menar du med att jag hade rätt en ända gång?

Menar du nu?

Ifall du gör det så kan jag berätta att jag har haft rätt många gånger.

Tråkigt att du blir irriterad på folk som mig.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingenting nytt.

Om du skulle kunna lära dig att läsa på förstasidan (Länk) så hade du och alla andra idioter sett att det redan har skrivits en nyhet om detta.

m0rd0r:

Det ända han gjorde var att han möjliggjorde så att man kunde använda koden som ROCKSTAR SJÄLVA SKREV MEN "LÅSTE".

Så nej, det är synd om Rockstar, inte honom.

Dessutom så vill jag säga att Rockstar beter sig som idioter angående detta.

Du måste lida som har så mycket idioter runt omkring dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det gör jag.

Om du var sarkastisk så tillhör du nog tyvärr dem.

Varför inte bara gräva ner dig så slipper du ju alla dessa idioter, eller det kommer alltid finnas en idiot du inte slipper, och det är dig själv.

O ja, jag var sarkastisk och lider inte det minsta av att jag tillhör en av de. Speciellt inte när det är du som kallar personerna för idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte bara gräva ner dig så slipper du ju alla dessa idioter

Nja, jag vill nog inte gräva ner mig själv, men tack för tipset ändå.

Eller det kommer alltid finnas en idiot du inte slipper, och det är dig själv.

Hm, nja om du definierar idiot på det viset så kan jag säga att du inte är det.

O ja, jag var sarkastisk och lider inte det minsta av att jag tillhör en av de. Speciellt inte när det är du som kallar personerna för idioter.

Jag har inte sagt att du ska lida heller?

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är roligt. Nyligen så klev ju även självaste Hillary Clinton själv in i debatten. Uj uj uj. Snacka ståhej för en liten modifikation som tillåter en man och en kvinna att påklädda jucka lite lätt mot varandra. Stackars de som blir tvungna att skåda detta med sina späda ögon. Finns det inte filmer fyllda med våld, sex och droganvändande? Jo då, men skit samma, man kan ju torrjucka i SA! HJÄLP! :'(

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara fråga:

Hur beter dom sig som idioter angående det?

"Since the "hot coffee" scenes cannot be created without intentional and significant technical modifications and reverse engineering of the game's source code, we are currently investigating ways that we can increase the security protection of the source code and prevent the game from being altered by the "hot coffee" modification."

Det ända han behövde göra var att ändra lite i SCM filen!

Det har ingenting med Memory hacking att göra.

Dessutom så sa dem att dem skulle STÖDJA mods.

Det var dem som kodade det och det är deras fel att dem lämnade den delen av koden i SCM filen.

Behöver jag säga mer?

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Since the "hot coffee" scenes cannot be created without intentional and significant technical modifications and reverse engineering of the game's source code, we are currently investigating ways that we can increase the security protection of the source code and prevent the game from being altered by the "hot coffee" modification."

Det ända han behövde göra var att ändra lite i SCM filen!

Det har ingenting med Memory hacking att göra.

Dessutom så sa dem att dem skulle STÖDJA mods.

Det var dem som kodade det och det är deras fel att dem lämnade den delen av koden i SCM filen.

Behöver jag säga mer?

Nej, du behöver inte skriva mer ^^

Jag tar inte åt mig så mycket av problemet. Det är USA, allt är möjligt...

Sålänge jag får spela GTA så är jag nöjd. Vill jag ha den modden, skaffar jag det. Om det inte fanns någon, så kanske en person hade gjort en liknande fast mer "naket".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men spelet spelas ju av många under 18. Som mig till exempel. Men vafan. Det är en MOD som inte ens Rockstar har släppt! Så fjantigt!

Visst, det är sjukt hemskt att en kille dödar sina föräldrar i Japan! Men att de hakar upp sej på att; om man vill kan man ladda hem en mod som gör att man kan ha sex, (med kläderna på), är bara löjligt. Man kan ju skita i att ladda hem modden. Porr är väl så jävla mycket värre? Och det är dessutom ett 18+ spel. Även om folk som jag "bryter" mot det.

Tillbaka till Japan... Att den killen dödade sina föräldrare har ju knappast något att göra med GTA! Han måste ju ha haft phsykiska problem. Visst, han kanske blev inspererad utav GTA och det var det som utlöste det, men vanligt friskt folk som du och jag fattar att döda på datan och döda på riktigt inte är precis samma sak. Skyll på filmer som Sin City istället. En kallbloding maffiafilm som innehåller mer död utan anledning än vad uppdragen i GTAspelen gör! Suck...

Det är lite smått ironiskt att ingen bryr sej om att en av Amerikas kändaste och mest civiliserade skådespelare; Samuell L. Jackson, (Tenpenny), är en del av spelet och spelar en polis som är minst like ond och hemsk som CJ.

Men slutligen tycker jag att man ska komma ihåg att det är USA vi snackar om. Landet där McDonalds förlorade i domstolen mot en kund som hade bränt sej på sitt kaffé, och fick alla McDonalds i hela USA att skriva "Warning!! The Hot Coffee May Be Worm" på sina muggar. Återigen är det Hot Coffee som är skurken!

Redigerad av The Lithium
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...