Jump to content

CARTOON NETWORK


Fralla_24
 Share

Vilket e erat favorit progrm??  

44 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Åh, Cartoon Network gör mig galen... :D Min syster kan komma in och sätta på det när man är mitt uppe i en film och så blir det bråk, sedan får hon se på sitt i alla fall...Och om man vill se någon film någon gång och hon tittar så NOPE! ^_^ Det jag inte förstår är att hon kan sitta och titta på samma avsnitt hela tiden...Dom repriserar ju ofta....Uh, Skulle helst vilja att den kanalen försvann.... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, Cartoon Network gör mig galen... :D Min syster kan komma in och sätta på det när man är mitt uppe i en film och så blir det bråk, sedan får hon se på sitt i alla fall...Och om man vill se någon film någon gång och hon tittar så NOPE! ^_^ Det jag inte förstår är att hon kan sitta och titta på samma avsnitt hela tiden...Dom repriserar ju ofta....Uh, Skulle helst vilja att den kanalen försvann.... :huh:

Sånt gör mig galen, som tur är har min syrra börjat växa ifrån barnprogram och sånt men det händer ändå att det blir bråk. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...