Jump to content

Problem med GTA2


Arvid
 Share

Recommended Posts

Ibland när jag spelar GTA2 börjar det låta konstigt och ljudeffekterna förvrängs, det kommer surrande ljud ur högtalarna. Mitt andra problem är att spelet ibland börjar gå alldeles för snabbt även fast jag har Frame Rate Limiter aktiverat. Detta brukar hända när jag

använder koden ARSESTAR. Någon annan som upplevt dessa problem med GTA2 eller vet hur man löser dem? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag upptäckte en sak med radion i GTA2, beroende på var man är på kartan blir mottagning bättre eller sämre. Jag tog en titt i mappen med ljudfilerna och såg att varje radiokanal finns i en mono och en stereoversion. Är det meningen att det ska växla mellan mono/stereo eller är det en bugg? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag upptäckte en sak med radion i GTA2, beroende på var man är på kartan blir mottagning bättre eller sämre. Jag tog en titt i mappen med ljudfilerna och såg att varje radiokanal finns i en mono och en stereoversion. Är det meningen att det ska växla mellan mono/stereo eller är det en bugg?  :angry:

Ja det är meningen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...