Jump to content

En bra zombie film...


Elander
 Share

Recommended Posts

Land of the dead kommer ju som spel med fast med framtids vapen...

bad taste är inte Zombie! :ph34r:

Ja, dom flyger ju iväg med huset i slutet, hur i helvete skulle en zpmbie kunna göra det?

Och hur kan det komma sig att alla börjat titta på shaun of the dead helt plötslit?

Dom släppte den ju för ett jäkla tag sen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, dom flyger ju iväg med huset i slutet, hur i helvete skulle en zpmbie kunna göra det?

Och hur kan det komma sig att alla börjat titta på shaun of the dead helt plötslit?

Dom släppte den ju för ett jäkla tag sen..

Jag hittade den i videobutiken....skoj var den ju med! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, dom flyger ju iväg med huset i slutet, hur i helvete skulle en zpmbie kunna göra det?

Och hur kan det komma sig att alla börjat titta på shaun of the dead helt plötslit?

Dom släppte den ju för ett jäkla tag sen..

Jag såg den för ett bra tag sen... men den släppes nyss i sverige tror jag :S har ingen koll jag hittar" ju mina filmer i "buskar"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BAd taste är inte Zombie nej men vad ska jag kalla det? Utomjordingarna beter sig ju som zombies.

Land of the dead-spelet kommer att heta City of the dead.

Nej, det gör dom inte.... iaf inte dom.

hmm ok :huh: för på deras oficiella trailer så står det nämligen "land" of the dead

Edit: hmm jo fan dom har tycks ändrat det nu... men det var ett tag sen jag såg trailern, edt var inte spec mycket man fick se.

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer riktiga tips!:

Night of the living dead

Dawn of the dead

day of the dead

Dead next door

Braindead

28 dagar senare

Evil dead 1-2

Resident evil

Dawn of the dead 2003

Zombie flesh eaters

yeah se dessa ;-)

Själv gillar jag inte Zombie Flesh Eaters, för mycket infödingar och voodoo. Och sånt gillar inte jag. Men jag har sett så gott som alla andra filmer du räknade upp och de är bra! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer riktiga tips!:

Night of the living dead

Dawn of the dead

day of the dead

Dead next door

Braindead

28 dagar senare

Evil dead 1-2

Resident evil

Dawn of the dead 2003

Zombie flesh eaters

yeah se dessa ;-)

Evil dead är inte zombies det är människor besatta av demoner som styr dom, och dom äter inte människo kött elelr hjärna som zombies....

28 dagar senare är ingen zombie film heller dom äter heller inte kött elelr hjärna, dom sloss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Evil dead är inte zombies det är människor besatta av demoner som styr dom, och dom äter inte människo kött elelr hjärna som zombies....

28 dagar senare är ingen zombie film heller dom äter heller inte kött elelr hjärna, dom sloss.

En zombie behöver inte gå sakta eller käka hjärna. It's all about the undead you know dude.

The living fucking dead dudes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...