pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Här kan vi snacka manson eftersom matues (?) tråd blev lite offtopic. Diskutera olika rykten, posta bilder. tipsa om bra låtar. njut Twiggy Ramirez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Visst är det synd att John 5 slutade han och Twiggy Ramirez är så bra Redigerad 30 juni, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Suck.. han ser ut som en tjej.. Trodde han var en hon.. Fick vet att de va en kille för sisådär.. ett halvår sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Visst är det synd att John 5 slutade han och Twiggy Ramirez är så bra Att Twiggy blev ersatt av Tim Sköld (Skold?) är ju lite synd. men han är ju svensk så. Fast det var iofs John 5 åxå . svensk svensk svensk... Twiggy joinade ju A perfect Circle där han tydligen spelar trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Suck.. han ser ut som en tjej.. Trodde han var en hon.. Fick vet att de va en kille för sisådär.. ett halvår sen? Tycker faktiskt itne alls han ser ut som en tjej alltifrån faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tainted love... Den är grym... Bata hört den och en annan med Manson. Lyssnar på Tainted love nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jag postar väl en bild på det nuvarande bandet Edit: Vem är basist nu? Redigerad 30 juni, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tainted love... Den är grym... Bata hört den och en annan med Manson. Lyssnar på Tainted love nu Det är en Cover.. inte för att det gör nått men men Son of Sam är inte riktigt en cover. eller det är samma melodi (typ.) fast ha nsjunger annat. Cake And Sodomy äger .. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tja, jag har väl inte direkt kollat på "honnom" något direkt heller.. Men jag tycker de är lite likheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det är en Cover.. inte för att det gör nått men men Son of Sam är inte riktigt en cover. eller det är samma melodi (typ.) fast ha nsjunger annat. Cake And Sodomy äger .. . Jag vet att det är en cover......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jag postar väl en bild på det nuvarande bandet Edit: Vem är basist nu? Fast den där gitarristen är åxå grymm. men itne lika grymm som John 5. Fan va synthisten äger. han är cool. baissten är Tim Skold (sköld på svenska skulle jag tro) och är svensk.. Twiggy igen Redigerad 30 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fast den där gitarristen är åxå grymm. men itne lika grymm som John 5. Fan va synthisten äger. han är cool. baissten är Tim Skold (sköld på svenska skulle jag tro) och är svensk.. Twiggy igen Gittaristen är Tim Skold på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Gittaristen är Tim Skold på bilden Huh? på min bild som ja posta var de twiggy. du posta väll tim sköld? han är åxå cool. men inte lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Han menar nog att killen som är två:a från vänster är Tim Sköld, för det är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har inte Manson gjort ganska många covers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har inte Manson gjort ganska många covers? Nej några stycken vad jag vet Kalan-Ja det var han jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Visst är det synd att John 5 slutade han och Twiggy Ramirez är så bra WTF??! du heter slipknot o lyssnar på m.m??! det e liksom 2 olika världar!! @maxz nej några fåtal Redigerad 30 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 WTF??! du heter slipknot o lyssnar på m.m??! det e liksom 2 olika världar!! @maxz nej några fåtal Jag lyssnar mest på manson för tillfället men när jag blev medlem lyssnade jag mycket på SlipKnoT men jaghar ingen större lust att byta nick nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det är en Cover.. inte för att det gör nått men men Den öåten är legendarisk (den han gjorde cover på asså) Det är nämligen Gloria Jones som gjorde den riktiga. Så det gör nog nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hatar Marilyn Manson. Både musiken och hans vidriga stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts