Jump to content

Marilyn Manson


pottzork
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bra då kan man"äga" en del som säger att dom inte lyssnar på Manson för det :lol:

Tycker folk är löjliga .

om man t.ex. säger "FAN VA MANSONS MUSIK ÄGER ALLT" , då svarar nån jävel, "nä han är så ful" . :lol:

om musiken är bra så kan dom få se ut som en siamesisk SHREK med lepra. :lol:

Finns nåra i min skola som är fast besltna att marilyn manson har operat ett par bröst. . men det är bara en dräkt han hade på t.ex. Mechanical Animals cdcovern eller i några videos..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh? :D

Vad betyder det där?

Och ja, ´han seer rätt cool ut, med smink då, anar ser han bara ut som en fjant med långt hår.

"sminket gör mannen"

På Mechanical Animals albumet hade han en dräkt med ett par bröst (som ni ser:P) å han hade även den i videon å några gånger live, därför tror folk attt han har operat in ett par bröst :)

Marilyn_Manson-gray_481249_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte varför alla hakar upp sig på att han är ful!

Aldrig någon som bryhr sig om soad, dom är ju fan ännu fulare, men nej nej, dom är ju så coola, är med på ztv och allt...

Litet snabbt utbrott från min sida, orkar inte kolla vad jag skrev egentlingen..

är trött..

Sa bara att han va ful.. lyssnar på han ändå... britney e ju snygg.. o hon lyssnar ja INTE på..

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Sa bara att han va ful.. lyssnar på han ändå... britney e ju snygg.. o hon lyssnar ja INTE på..

:D

Det borde vara fler som broddis. som lyssnar på olika band trots deras utseende.

Även om dom ser förjävliga ut kan man lyssna på deras musik, det är ju bara att inte se dom live. :)

The Fight song är grymt skön!

"I'm not a slave to a god that doesn't exist, I'm not a slave to a world that doesn't give a Shit..."

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det borde vara fler som broddis. som lyssnar på olika band trots deras utseende.

Även om dom ser förjävliga ut kan man lyssna på deras musik, det är ju bara att inte se dom live. :)

The Fight song är grymt skön!

"I'm not a slave to a god that doesn't exist, I'm not a slave to a world that doesn't give a Shit..."

Ja.. slipknot e väll heller inte så söta.. en del.. :D o murderdolls.. dom e väll inte söta.. kolla bara på ben graves ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Twiggy o Manson.. min hund heter twiggy  ;)

Fan va coolt.

spelar han bas åxå? :D'

edit: var de du som döpte hunden eller?

för twiggy är ju åxå en fotomodell från 60 talet..

edit: i en intervju frågade en lirare

What kind of funeral would you want for yourself?

Manson svarade:

In a perfect world, one that everyone would attempt, And there would be a bomb, so everyone would die aswell.

:)

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för fan? Seriöst? Han är ju den vidrigaste personen på denna jord,.

Håll käften å dra ifrån denna tråd. Han ser ut som alla andra utan smink.

inge speciellt med han? han ser ut som dom flesta för fan. Och med smink ser han bara ballare ut !

10103152_481855_0.jpg

Jag tycker det bara är bra med band som sticker ut från mängden!

post-24-1120333610_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...