Jump to content

GTA Liberty City Stories


The Lithium
 Share

Recommended Posts

Är det bara jag som tycker att efter San Andreas känns det som att det kommande spelet Liberty City Stories känns som ett steg tillbaka? De återanvänder en gammal stad, det finns inga flygfordon och banan är rejält mycket mindre än SA. Det känns liksom lite hafsigt och slafsigt. Någon som håller med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatade GTA3

det spelet é rå som rå potatis!

Man kunde se kropps delarna ligga på marken, det är urtrist storry

(vad handlade den om?)

man kunde ju bara vara på en Ö ju!

Den första ön var för farlig, den andre var inte så farlig och den trdje var döds trirst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej... gubben pratar inte, storyn är kass, uppdragen är inte speciellt varierande eller många, tillslut kan man inte gå nånstans utan att bli skjuten av Triads/maffia/mexikanare och annat löst folk, det finns inga motorcyklar, ingen bra musik, kass grafik, Liten bana och såna småsaker

Det är ju allt det där som gör spelet roligt att spela. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller verkligen inte med där. Viss, det hade varit kul om GTA3 hade lite av sakerna i de senare spelen och kanske gillar man inte spelet om man t ex spelat GTA:SA först. Men GTA3 är ett underbart spel. Inga tvivel om saken. :ermm:

GTA:LCS kommer ha motercyklar man kan köra och man kommer kunna flyga i spelet. Det var något av de första bilderna R* släppte för att försäkra fansen om det.

Sen kommer vi få se samma 2 öar och fastland som GTA3 (Heh, GTA 3 är ända GTA spel med fastland) och antagligen kommer man inte kunna flyga över berget eller nåt sånt för att hindra en eller så kanske man får en stor vildmark som i GTA:SA. Vem vet) fast vi komemr få se hur det såg ut 3 år innan GTA3 så endel byggnader kommer inte vara där och endel som inte är där i GTA3 komemr fortfarande vara med samt man kommer kunna gå in i dem.

Förvänta er GTA3 staden fast med sakerna som intruducerades i GTA:VC och GTA:SA. :lol:

Själv är jag :lol: om spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste det med just nu. Skulle ändra mitt inlägg men du han före. :ermm:

Jag hade läst att man skulle kunna det och att det fanns bilod bevis men det stämde visst inte.

Antagligen så hade det väl inte funkat så bra på PSP plus att de slipper problemet med att stoppa spelaren att åka utanför var de får.

Flygning var inte så viktig för mig ändå. (Inte i GTA:SA iallafall) Är ju körningen som är den viktigaste. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, man kommer inte att kunna flyga.

Man kunde flyga i GTA3...

Även om de va på tok för svårt för att va kul!

Men sen e de inte så kul att flyga i SA heller!

I alla fall inte på PS2-versionen där ramminnet inte kunde ladda in några gubbar snabbt nog för att man skulle kunna skjuta ner dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...