Jump to content

Angående rapportering


 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Jag kanske inte hade behövt säga att det var jag. jag gjorde dig visst tvungen att ta bort IP-nummret. Jag har inget imot att du visade det och jag har heller inget imot att du visade varningsmätaren. Misstaget gjorde jag som erkännde att det var jag som hade skrivit rapportern. Om inte jag hade sagt att det var jag så hade du aldrig behövt ta bort ip-nummret.

Men aja gjort är gjort och jag tror inte SlewME eller Arman bryr sig om de råkade se mitt ip.

EDIT: det jag menade med följ reglerna var bara att jag inte har någon varning, så som ett skämt så sa jag som ett tips till andra medlemmar att följa regler. Så slipper dom också varning satt säga.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske inte hade behövt säga att det var jag. jag gjorde dig visst tvungen att ta bort IP-nummret. Jag har inget imot att du visade det och jag har heller inget imot att du visade varningsmätaren. Misstaget gjorde jag som erkännde att det var jag som hade skrivit rapportern.

Men aja gjort är gjort och jag tror inte SlewME eller Arman bryr sig om de råkade se mitt ip.

Nej då, ta det lugnt, bryr mig inte då jag inte har någon nytta utav det och jag har varken memorerat eller sparat det. den gammla bilden kan dock ligga kvar under mappen där allt sparas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan rapportera en tråd sen direkt efter fråga samma fråga som jag. :P

Så du tror inte att modsen skulle börja varna folk till slut eftersom att alla kanske rapporterar helt vanliga topics för att få veta hur många varningar man har? :P

Jag skickade ett PM till KalleR tror jag det var och fick ett Svar.

:huh: Grr han är så trevlig :P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror inte att modsen skulle börja varna folk till slut eftersom att alla kanske rapporterar helt vanliga topics för att få veta hur många varningar man har? :P

Jag skickade ett PM till KalleR tror jag det var och fick ett Svar.

:wacko: Grr han är så trevlig :wacko:

Hmm, det där känner inte jag igen :P var det länge sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...