Jump to content

vilket spel har den bästa radiokanalen


Folke_fisk
 Share

Vilken radiokanal e bäst  

100 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

GTA 3 med Flashback FM!

Håller helt och hållet med.

I Vice City lyssnade jag inte så mycket på radio, för det fanns kanske bara nån bra låt på varje kanal och sen var resten inte alls något vidare. Så där blev det mp3 istället. Det lilla jag spelat av San Andreas upplevde jag inte radiokanalerna som bra, så där kör jag mest med min egen kanal eller radio off.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null Vote: Det beror på. GTA SA har en bra bredd när det gäller musiken, alltså nästan allt är bra. GTA VC har ju VRock och vad mer behöver jag säga. GTAIII har ju K-Jah och jag behöver inte säga mer där heller va?.

Men sen beror det också på att tex SA musik passar verkligen in i SA. Sitter man och lyssnar på tex Radio Los Santos så passar Groove Street och Ganton och överallt vid östra LS perfekt.

I VC är det ju 80-tals stuk över hela spelet, och då passar ju inte 90-tals rap in utan då ska det vara det här synthiga och ganska poppiga stilen.

I GTAIII tex när man kör i området ST. Marks så är det ultimata kanalen Double Cleff FM och så är det.

Kanalerna beror helt på hur spelet är och vart man befinner sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...