Jump to content

Åldersgräns


 Share

Recommended Posts

Jag köpte det på Game och där var man tvungen att vara 18 ELLER ringa upp sina föräldrar och sedan skulle föräldern bekräfta för hon i kassan att man fick köpa, lite smådrygt efterssom mina föräldrar ej var hemma

Konstigt jag är 14 och kunde förhandsboka San Andreas på Game. Fast det är kanske en annan struktur som dom har när man förhandsbokar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

18:ton? Artonton? :teehee:

Löjligt att komentera men men...

Precis som när man lägger in siffror i ett ord tx. sk8te så "ska" man lägga till 2 bokstäver efter...

skulle det vara: 18:n 18:on eller vad menar du?! Enligt din teori om stavningen skulle det bl fel viket som!

artonN eller artonON!? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De fick ju klagomål efter att Postal 2 och VC sålts till minderåriga och att det togs upp i media efter ett till skoldåd då många ungdomar blev skadeskjutna, så efter det så har dom frågat mig om ett 16års spel och ett 15års spel. Men jag är där ofta och köper, så de frågar/ringer inte till mina föräldrar längre. Trodde att han skulle göra det på SA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...