Jump to content

Eran C.J


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 225
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För er som aldrig spelat storyn förut, rusa inte igenom den. Ta det lugnt. Dra ut på glädjen. Jag försökte, men den tog slut efter 1 vecka och 1 dag på ps2:an. =)

(Syftar på att San Fierro bilder har postats)

Jag kunde iaf njuta.... =)

Tog 31 dagar för mig att få 100% :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som aldrig spelat storyn förut, rusa inte igenom den. Ta det lugnt. Dra ut på glädjen. Jag försökte, men den tog slut efter 1 vecka och 1 dag på ps2:an. =)

(Syftar på att San Fierro bilder har postats)

Håller med till 100%!, storyn tar slut för snabbt! Därför är jag på min tredje omgång, startade ny fil igår...

Uppdragen i LS är sköna! Men dom bästa är lugnt Mike Torrinos

*Läs inte den vita texten om ni inte klarat till uppdraget "Verdant Meadows" eller vad det nu heter...*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Vem Bryr sig ?

P.S Min Cj e för fet för en bild.. Precis som Cyper

Sluta kommentera allt jag säger och gör. Jag vet inte vad problemet är, om du är dåligt uppfostrad eller om du känner att du saknar en mening i livet.

Eller kanske du helt enkelt är hjärn tvättat av något/nåt av dina föräldrar, sen så måste du avreagera dig på nån, vart kommer illskan i från?

Sedan så är jag inte alls fet, lägg inte ut kommentarer om folk, när du i skälva verket inte vet något om saken. Du kanske är fet (eller blir kallad), är det därför du håller på som du gör? alltså att du vill ge mig eller nån annars nån sorts hämd?

Eller gör det på ren jävelskap, för att försöka förolämpa på nåt vis, i så fall så går det inte, tyvärr, jag skrattar åt dig, och ditt konstiga beteende mot mig.

Du är förmodligen inte alls en sån person som man kan prata med, på en normal nivå! Du kanske vill att alla ska vara som dig, men hur skulle då detta glada forum se ut?

Jag vet inte om du är för ung för att vara här, eller om du är efterbliven, eller omogen och att du inte fattar dig på folk. Jag är, och kommer vara helt lungn.

Varje kommentar om mig låter sjukt, och jag kan inte hålla mig för skratt.

Lägg ner det där, och se världen på ett annat sätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...