Jump to content

Eran C.J


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 225
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sluta kommentera allt jag säger och gör. Jag vet inte vad problemet är, om du är dåligt uppfostrad eller om du känner att du saknar en mening i livet.

Eller kanske du helt enkelt är hjärn tvättat av något/nåt av dina föräldrar, sen så måste du avreagera dig på nån, vart kommer illskan i från?

Sedan så är jag inte alls fet, lägg inte ut kommentarer om folk, när du i skälva verket inte vet något om saken. Du kanske är fet (eller blir kallad), är det därför du håller på som du gör? alltså att du vill ge mig eller nån annars nån sorts hämd?

Eller gör det  på ren jävelskap, för att försöka förolämpa på nåt vis, i så fall så går det inte, tyvärr, jag skrattar åt dig, och ditt konstiga beteende mot mig.

Du är förmodligen inte alls en sån person som man kan prata med, på en normal nivå! Du kanske vill att alla ska vara som dig, men hur skulle då detta glada forum se ut?

Jag vet inte om du är för ung för att vara här, eller om du är efterbliven, eller omogen och att du inte fattar dig på folk. Jag är, och kommer vara helt lungn.

Varje kommentar om mig låter sjukt, och jag kan inte hålla mig för skratt.

Lägg ner det där, och se världen på ett annat sätt!

HAHAHAHA ännu en roman !!! :teehee:.. Orkade inte en läsa...

Redigerad av Sylan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta kommentera allt jag säger och gör. Jag vet inte vad problemet är, om du är dåligt uppfostrad eller om du känner att du saknar en mening i livet.

Eller kanske du helt enkelt är hjärn tvättat av något/nåt av dina föräldrar, sen så måste du avreagera dig på nån, vart kommer illskan i från?

Sedan så är jag inte alls fet, lägg inte ut kommentarer om folk, när du i skälva verket inte vet något om saken. Du kanske är fet (eller blir kallad), är det därför du håller på som du gör? alltså att du vill ge mig eller nån annars nån sorts hämd?

Eller gör det på ren jävelskap, för att försöka förolämpa på nåt vis, i så fall så går det inte, tyvärr, jag skrattar åt dig, och ditt konstiga beteende mot mig.

Du är förmodligen inte alls en sån person som man kan prata med, på en normal nivå! Du kanske vill att alla ska vara som dig, men hur skulle då detta glada forum se ut?

Jag vet inte om du är för ung för att vara här, eller om du är efterbliven, eller omogen och att du inte fattar dig på folk. Jag är, och kommer vara helt lungn.

Varje kommentar om mig låter sjukt, och jag kan inte hålla mig för skratt.

Lägg ner det där, och se världen på ett annat sätt!

Haha. Ännu en roman! orkade fan inte en läsa !! nörd !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev dåligt med ljus på ansiktet men för dem som inte ser så har han solglasögon. :P

Cyper: Det är bäst att som du säger inte bry sig alls om vad idioten säger. Var likadant för mig på SweClockers, en unge som gnällde på mig hela tiden, fattar inte vad som är fel med dem. :P

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...