Jump to content

San Andreas Screenshots!


Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Vice24. En snabb googlesökning löser ofta problemen.

http://images.google.se/images?q=hydra+gta...v-SE%3Aofficial

Då är det ju Azore som inte vet vad han snackar om!(?) Hydra är alltså ett flygplan precis som harrier (stavning) och inte en helikopter!?

Vad är isåfall skillnaden på dessa 2!? Och det är harrier och inte hydra man snor i ett uppdrag eller!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är det ju Azore som inte vet vad han snackar om!(?) Hydra är alltså ett flygplan precis som harrier (stavning) och inte en helikopter!?

Vad är isåfall skillnaden på dessa 2!? Och det är harrier och inte hydra man snor i ett uppdrag eller!?

Du tänker nog på Hunter som är en polishelikopter.

GT-R: hundra kronor på att du inte tagit den bilden.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja e de här bögar och dom som står bakom e de ett nytt gäng och det står army på deras tröjor

Dey är nog inga bögar, dom står nog mest och pratar med varandra.

Det är Da Nang Boys där bakom. Ett vietnamesiskt gäng som inte har så stor relation till Triads. Man kan tycka att dom är ett ganska fattigt och litet gäng, men dom skickar alltid in massa viatnameser till SA förr att dom ska bli större. Man kan tycka dom pratar konstigt också, men man skämtar inte om detta gäng.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ruffy Posted on Jun 13 2005, 12:24

Fyfan vad illa ni stavar.

Föresten, kom inte med några ursäkter som "jag fuskar inte alltid, bara ibland". Svaret blir: En gång fuskare, alltid fuskare.

---------------------------------------------------------------------------------------

jag skiver så för att jag inte vill ha kommetarer från idioter som ni miss.ruffy :ermm: och om du tycker vi stavar fel så behöver inte du kolla i detta tropic.

att du är så dum att förolämpa oss så kan du dra åt h*lvete!

hoppas miss.ruffy fattar :) hon verkar konstig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ruffy Posted on Jun 13 2005, 12:24

  Fyfan vad illa ni stavar.

Föresten, kom inte med några ursäkter som "jag fuskar inte alltid, bara ibland". Svaret blir: En gång fuskare, alltid fuskare.

---------------------------------------------------------------------------------------

jag skiver så för att jag inte vill ha kommetarer från idioter som ni miss.ruffy ^_^  och om du tycker vi stavar fel så behöver inte du kolla i detta tropic.

att du är så dum att förolämpa oss så kan du dra åt h*lvete!

hoppas miss.ruffy fattar :)  hon verkar konstig!

Han tar säkert jätte illa upp för att du lägger till "miss" :ermm:

Jävla Idiot! :lol:

and by the way, det är nog inte så upskattat att posta 4 st posts i rad :P

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...