Jump to content

Webbhallen


Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag fick mail från CDON.com nu där jag frågade om jag, som bor i Sundsvall kommer hinna få GTA: SA tills imorgon, de skrev detta:

"

Hej,

Grand Theft Auto: San Andreas håller på att skickas till dig just nu. Så om inget går fel i postgången bör du ha spelet i morgon.

Med vänliga hälsningar

Gabriella

Kundtjänst CDON.COM

"

Redigerad av Terror_xl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick mail från CDON.com nu där jag frågade om jag, som bor i Sundsvall kommer hinna få GTA: SA tills imorgon, de skrev detta:

"

Hej,

Grand Theft Auto: San Andreas håller på att skickas till dig just nu. Så om inget går fel i postgången bör du ha spelet i morgon.

Med vänliga hälsningar

Gabriella

Kundtjänst CDON.COM

"

Bor i sundsvall också. hoppas det där stämmer och inte posten får cp ryck och inte kan stoppa in skiten i postlådan :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fasen va gött, nu tittade jag, och webbhallen har skickat det. Det skickade idag. Förresten: Limitedi Edition består av en speciellt utformad förpackningl en plansch med GTA:SA-motiv på framsidan och en karta över spelets områden på baksidan, samt en 80-sidig linbunden bok av ihög kvalitet, dvs. ingen "pocketbok"! Fasen va grymt, 80 sidor!!! Snart stänker det grabbar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fasen va gött, nu tittade jag, och webbhallen har skickat det. Det skickade idag. Förresten: Limitedi Edition består av en speciellt utformad förpackningl en plansch med GTA:SA-motiv på framsidan och en karta över spelets områden på baksidan, samt en 80-sidig linbunden bok av ihög kvalitet, dvs. ingen "pocketbok"! Fasen va grymt, 80 sidor!!! Snart stänker det grabbar!

Avis

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bokade mitt från CDON i januari.

Nu har det stått "varorna packas" hur länge som helst. Någon här som det står "skickat" på i orderstatus?

Nepp.. inte på min. Står fortfarande att det packas. Det har det stått sen igår kväll kl 21.00. Eller om det stod 12:00 idag, en annan skrev ju det, jag kanske blandade ihop . . hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...