Jump to content

Webbhallen


Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Skickar cdon så med?

snälla säg ja ^_^

Ja, det kommer att komma på realese dagen. 10 Juni. Har också beställt SA.

Har beställt tidigare från CDON och det kommer alltid på realease dagen. Förutom Vice City som kom några dagar efter pga dom hade tappat bort en leverans (DFDS) som leverar till CDON.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det kommer att komma på realese dagen. 10 Juni. Har också beställt SA.

Har beställt tidigare från CDON och det kommer alltid på realease dagen. Förutom Vice City som kom några dagar efter pga dom hade tappat bort en leverans (DFDS) som leverar till CDON.

Härligt ^_^

vad står det för status på cdon för dig?? min e Ej levererad :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, vad händer om man skiter i o betala då?

Är du under 18, och de har sänt spelet till dig utan din målsmans eller nån annan myndig persons underskrift betvivlar jag att de kan trycka dig på pengar! Det är därför som underskrift till 98% behövs i sådana fall!

Om du har fått en underskrift kan du ju (om du vill) skita i det, så åker den som skrev under på det istället... :)

Företaget behöver inte skicka en påminnelse, men har skyldighet att skicka det till inkasso (som lägger på en extra kostnad på 150. skr) innan de får lov att skicka skulden vidare till kronofogd myndigheten.

Det är när det väl är där som det riktigt sura kommer! De i sin tur lägger på 500. skr. Dvs att du får en skuld som är Spelet + 150 + 500. skr

Betalar du inte, skickas det ut ett nytt krav (ej säker på att detta görs alltid men har för mig det. Nån som kan bekräfta!? :D ) med ytterligare 500. skr

Fortsätter du att skita i det blir det utmätning. Dvs att de kommer hem och plockar dina prylar! Förhoppningsvis har man då ungar för då får de enligt svensk lag inte ta din TV! :P

De får tom. gå till banken och öppna ditt bankfak och ta det som finns där. Så var det med den säkerheten... ^_^

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du under 18, och de har sänt spelet till dig utan din målsmans eller nån annan myndig persons underskrift betvivlar jag att de kan trycka dig på pengar! Det är därför som underskrift till 98% behövs i sådana fall!

Om du har fått en underskrift kan du ju (om du vill) skita i det, så åker den som skrev under på det istället...  :D

Företaget behöver inte skicka en påminnelse, men har skyldighet att skicka det till inkasso (som lägger på en extra kostnad på 150. skr) innan de får lov att skicka skulden vidare till kronofogd myndigheten.

Det är när det väl är där som det riktigt sura kommer! De i sin tur lägger på 500. skr. Dvs att du får en skuld som är Spelet + 150 + 500. skr

Betalar du inte, skickas det ut ett nytt krav (ej säker på att detta görs alltid men har för mig det. Nån som kan bekräfta!?  :P )  med ytterligare 500. skr

Fortsätter du att skita i det blir det utmätning. Dvs att de kommer hem och plockar dina prylar! Förhoppningsvis har man då ungar för då får de enligt svensk lag inte ta din TV!  :P

De får tom. gå till banken och öppna ditt bankfak och ta det som finns där. Så var det med den säkerheten...  ^_^

Sh*t hahaha! :P

Då får jag väl betala det då! :):P

Redigerad av m0rd0r
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sh*t hahaha!  :)

Då får jag väl betala det då!  ^_^  :P

Om det nu inte e genom tex. din farsa som du beställt! Då kan du skita i det! :P

Men du kanske dock får på huvet...

OBS, uppmuntrar INTE till bedrägeri... :D

Sorry för Offtopic snacket...

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det säkert att det inte skickats ut redan idag då?

Alla gånger jag förhandsbokat från webhallen så har det kommit dagen innan.

Då har det också stått "skickas preliminärt på torsdag" men endå har det kommit tidigare.

Redigerad av hengli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...